در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | مهدی محبعلی (سهاب) درباره نمایش موشمرگی: فرار از رئالیسم دنیای موشمرگی برای ما فارغ از رنج نمایش نیمه تاریک ذ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:00:38
فرار از رئالیسم
دنیای موشمرگی برای ما فارغ از رنج نمایش نیمه تاریک ذهن انسان که او را نسبت به هر درنده‌ای، وحشی‌تر می‌سازد، تجربه دلچسب تئاتر ژانر بود. دوری جستن از شیوه‌های مرسوم رئالیسم، حس خوشایندی برای من و گروهم است. حال به دور از ارزش‌گذاری مثبت و منفی سومین هفته اجرای موشمرگی را آغاز می‌کنیم که در دو هفته قبل مهر بی پایان حضور مخاطب ما را دلگرم ساخته.
منتظرتون هستیم.
من نمایش رو نگاه کردم و دوست داشتم.به نظر من هم اگر کمی واضح تر نقش ها و مفهوم ها بیان میشدن جالب تر میشد،یه جورایی تا گرفتیم که داستان از چه قرار هستش نمایش تموم شد ولی همین که این واقعه و حقیقتا این فاجعه رو تونستیم اینجا تماشا کنیم خودش خیلی چشمگیره و همگی خسته نباشید. ضمن اینکه من بازی خانم سحر گل شیرازی رو خیلی دوست داشتم که در نقش سونیا بودن،به شدت بازیشون رو دوست داشتم و خیلی زیبا بود اون سکانسی که با موسیقی اولافور داشتن دیالوگشون رو میگفتن ، خیلی اون سکانس احساسی بود و تمام رنجی که در اون سال ها از زندگی با یک جانی که میدونست یک جای کارش می لنگه اما نمیتونست سردر بیاره می کشید؛ و تحمل رنج و درد از دست دادن بچه هاش بسیار زیبا به تصویر کشیده شده بود. بسیار میدرخشیدن ایشون به نظرم . بازیگر های دیگه ام به نظرم خیلی خوب انتخاب شده بودن و واقعا تیم حرفه ایی رو میشد روی صحنه دید، همه زیبا و مسلط بازی میکردند. صدای بازیگرها، نور،عالی بود فقط صدای موسیقی بنظرم یکم بلند بود. من دوست داشتم و همگی خسته نباشید.
۲۴ بهمن ۱۴۰۱
مبینا رجبی
من نمایش رو نگاه کردم و دوست داشتم.به نظر من هم اگر کمی واضح تر نقش ها و مفهوم ها بیان میشدن جالب تر میشد،یه جورایی تا گرفتیم که داستان از چه قرار هستش نمایش تموم شد ولی همین که این واقعه و حقیقتا ...
خوشحالم که راضی بودید . ممنون از ثبت نظرتون
۲۴ بهمن ۱۴۰۱
مبینا رجبی
من نمایش رو نگاه کردم و دوست داشتم.به نظر من هم اگر کمی واضح تر نقش ها و مفهوم ها بیان میشدن جالب تر میشد،یه جورایی تا گرفتیم که داستان از چه قرار هستش نمایش تموم شد ولی همین که این واقعه و حقیقتا ...
ممنونم از دقت نظرتون خانم رجبی عزیز❤️
۲۴ بهمن ۱۴۰۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید