در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعیده شریفی درباره نمایش مردمان خشمگین: سلام چقدر این نمایش خوب بود! از هر نظر عالی! ترکیبی خلاقانه از طنز و ح
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:06:27
سلام چقدر این نمایش خوب بود! از هر نظر عالی! ترکیبی خلاقانه از طنز و حقیقت! نمایشی برای افشای ضعف بشری که فکر می کند قدرتی منحصر به فرد دارد ... دیدن ادامه ›› و اشتباه نمی کند! همه چیز عالی! طراحی صحنه ساده ولی موثر و تاثیرگذار و تداعی کننده شام آخر عیسی مسیح، موسیقی به موقع و کافی و بازی ها... محشر، فوق العاده واقعا لذت بردم! و چقدر جالب بود لحظاتی که مستقیم یا غیر مستقیم از هنر و هنرمند و تئاتر و سینما تجلیل به عمل می آمد. صحنه یادآوری فیلم های ماندگار تاریخ سینما محشر بود و صحنه نهایی! لحظه شیرین نجات انسان! و آن لحظه ای که دیگر هیچ کس قهوه اش را تلخ ننوشید و همه دهانشان را شیرین کردند! این لحظه واقعا نفس گیر بود! و یک دیالوگ بی نظیر: تو روشن نمی کنی! می سوزونی! آتش می زنی! فکرمی کنم هرکدام از ما در لحظات مهم تصمیم گیری باید این جمله را با خود تکرار کنیم!
خلاصه هرچه از خوبی های کارتان بگویم کم گفته ام! واقعا خسته نباشید! بسیار لذت بردم!
فقط یک پیشنهاد: فکر می کنم در صحنه های نوشیدن قهوه به خصوص آخرین نوشیدن، اگر هماهنگی بین بازیگران محترم باشد که همه با یک دست (مثلا دست راست یا چپ) فنجان ها را بردارند زیبایی صد چندان خواهد شد. پاینده باشید! منتظر کارهای بعدی شما هستم!
امیر مسعود، سپهر، مهنوش حسینی و سادات این را خواندند
امیر عدل پرور و سینا صبحی این را دوست دارند
ممنون و سپاس خانم شریفی عزیز، که اینقدر با دقت و حوصله به تماشای نمایش مردمان خشمگین نشستید، نکاتی که شمای بزرگوار اشاره کرده اید، همگی دقیقاٌ درست و به جاست، خیلی خرسندیم که توانستیم رضایت شما را جلب کنیم و نوشته و یادداشت شما دلگرمی خوبی برای گروه نمایش مردمان خشمگین است که برای پیمایش ادامه راه، گروه ما را کمک خواهد کرد. برقرار باشید بزرگوار
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
موفق باشید سپاس فراوان
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید