در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سعید مهران فر درباره نمایش مردمان خشمگین: نمایش امتیاز بالایی گرفته و طرفداران خودش را هم داشته است که احتمالا ی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:08:03
نمایش امتیاز بالایی گرفته و طرفداران خودش را هم داشته است که احتمالا یا فیلم اصلی را ندیده اند و یا دیده اند و انتظار نمایش متفاوت تری بوده اند.
به عنوان یک تماشاگر از دسته دوم، به نظرم انقدرها که درباره نمایش صحبت بود چیز متفاوتی نبود و نسبت به اجرا قبل عید دوازده بسیار پائین تر قرار می گرفت.
قسمت های اضافه شده نسبت به اجرا اصلی اصلا از قالب داستان خارج بودند. نفر سمت چپ را باید انقدر سر و صدا کند!! دیالوگها را انقدر حجم متفاوتی دارد؟ یکی کلا ساکت یکی تماما درحال صحبت؟ هیچگونه استرسی در روند داستان به بیننده نمیدهد حتی بغل کردن برادر و خواهر هم گوئی خارج از متن داستان است. طنزی که در فیلم و دونمایش دیگری که از این اثر بود آورده می شد حجم مقبولی داشت و قالب را حفظ میکرد اما اینجا کاملا از هم گسسته و پریشان و گویی فقط دنبال چیزی برا ایجاد تفاوت با اثر اصلی است.
فیلم های کلاسیک بزرگی مثل دوازده مرد خشمگین خوب است که یادآوری شود اما اگر نمی توانیم چیزی بدان اضافه کنیم لااقل اثر را خراب و محتوا و پیام را منحرف نکنیم.
ممنون از دقت نظر جنابعالی. اینکه با دقت و حسن نظر و با نیت خیر به تماشای نمایش مردمان خشمگین نشستید از شما آقای مهران فر تشکر می کنم. ممنون از انرژی و نظرات سازنده تان که گروه را برای پیمایش راه سخت و دشوار تئاتر کمک شایانی می کند و انگیزه ما را برای کارهای بعدی صدچندان می کند. سلامت و مانا و پویا بمانید.
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
درود بر شما جناب آقای افشاری عزیز، از اینکه در شب اجرا از بزرگان تئاتر قدرانی کردید فوق العاده ارزشمند بود.
بنده نظرم را دادم و چیزی را گفتم که در بقیه نظرات نبود ولی تمام نکات مثبت را هم در نمایش دیدم من جمله گریز نمایش به برخی ناگفته ها که در شروع و اجرا پایان پرواضح بود. امیدوارم زنجیره گریز زدن به آثار بی همتا کلاسیک را در کار بعدی تان هم نظاره گر باشیم.
موید و موفق باشید با آرزو موفقیت بیشتر برای اعضا گروه ...
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
درود بر جناب افشاری بزرگوار . بعد از مدت ها تونستم شاهد یک شاهکار زیبا باشم در تئاتر . ممنون از شما . با کارگردانی بسیار حرفه ای . انتخاب بازیگر عالی . میزانسن عالی . موسیقی عالی . بازی ها بسیار حرفه ای و داستان و موضوع بسیار قدرتمند و جذاب . به امید دیدن کارهای دیگر از شما بزرگوار لحظه شماری می کنم . با آرزوی بهترین ها و به عزیزان هم پیشنهاد می کنم حتما این نمایش زیبا رو از دست ندن . ممنون از شما البته خود شما امضا و تبلیغ کار خودتون با تجربیاتتون هستید .عزیزید بهترین ها باشه برای شما کارگردان و نویسنده و مدرس دانشگاه
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید