در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | hami درباره نمایش گربه نره و روباه مکار: درود. دیشب نمایش _{#}_گربه_نره_و_روباه_مکار رو در تماشاخانه ایرانشه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:16:26
درود.
دیشب نمایش #گربه_نره_و_روباه_مکار
رو در تماشاخانه ایرانشهر و سالن استاد ناظر زاده کرمانی تماشا کردم،
دومین نمایشی که در این هشت ماهه دیدم و خوشبختانه این اثر موزیکال و پرفورمنس آرت اوشان محمودی هم اثری سیاسی و اجتماعی بود که به نظر من نگاهی به تاریخ معاصر ایران در بیانی هنری و لفافه داشت(نظر شخصی)
همه چیز در جای خودش قرار داشت و مشخصا هنرمندان تمرین زیادی کرده بودند و با این گریمهای سنگین در اجرای ۸۵ دقیقه ای اثر موفق بودند. پیشنهاد تماشا دارم برای علاقه مندان به اندیشه و هنر .
مونولوگها و دیالوگهای جالبی هم در نمایش جریان داشت به عنوان مثال: اهالی سیرک از زندگیشون واژه ((چرا)) رو‌ حذف کرده بودند!که زندگیشون زیباتر بشه! (چه حکایت ... دیدن ادامه ›› آشنایی)
چرایی و پرسشگری که در حکومتهای ایدئولوگ و توتالیتر جایی ندارد و این مردم کم کم به ارزش چرا پرسیدن و پرسشگری و مطالبه گری پی بردند، هر چند که تاریخ همیشه در حال تکرار است.
به نمایش ۴ از ۵ میدم و به جو‌ سالن و تماشاگران ۴/۵ میدم.
از تمامی عوامل سپاسگزارم، تک تک نام نمیبرم ❤️

پ.ن: دوستان اجرارو و سایر اهالی تئاتر حال دلمان خوب نیست و می دانیم، اما از هنر و هنرمند حمایت کنیم، جامعه ای که جلوتر از بسیاری دیگر از اقشار جامعه کنار مردم بوده است و حتی امروز با هنر خودش به مبارزه با جهل و ... می پردازد.
احتمالا از اواخر شهریور دوباره اوضاع مانند سال قبل خواهد شد پس در این چند ماه پیش رو هم بازتوانی روانی و‌ روحی کنیم و هم از تئاتر این هنر عاشقانه و هنرمندان عاشق حمایت کنیم.