در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علیرضا افشار درباره نمایش چخفته: پسندیدن یک نمایش متناسب با ذائقه هنری و سلیقه هر کسی متفاوت هست و من ص
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:59:49
پسندیدن یک نمایش متناسب با ذائقه هنری و سلیقه هر کسی متفاوت هست و من صرفاً نظر خودم رو بیان میکنم؛ اما دوستانی که تمایل دارند باید خودشون ببینند تا برداشت خودشون رو داشته باشند.

از نظر من داستان کشش خوبی نداشت و تعلیق توش بکار نرفته بود که مخاطب رو دنباله رو داستان بکنه، تلاش شده بود پلان ها مرتبط باشند اما پراکندگی زیادی داشتند.
دو قسمت عاشقانه وانیا و یلنا رو دوست داشتم و بخش کوپه های قطار هم بامزه بود با اون لرزش طبیعی که ایجاد کرده بودند و صداپردازی و دکور و تهویه خوب سالن ادم واقعا حس میکرد توی قطاره.

عوامل زحمت زیادی کشیدند و بازیگران اجرای خوبی رو به نمایش گذاشتند اما داستان نمایش نباید به گونه ای باشه که هی ساعتت رو نگاه کنی و بگی پس کی تموم میشه!(با توجه به اینکه موضوع رو دوست داشتم). طنز به کار رفته بی مزه بود و به نظرم این داستان اصلا نیازی به طنز نداشت اگر پرداخت بهتری داشت و ... دیدن ادامه ›› صحنه های اضافی و طولانی مثل تماشای تئاتر با ژنرال حوصله سر بر بود.

ادامه بدید امیدوارم کارهای بعدی طوری باشه که مخاطب نفهمه کی نمایش تموم شد.

تشکر میکنم از بازیگران و کارگردان و عوامل تولید همچنین نویسنده خوش ذوق.
از نظر من اتفاقا ربط دادن صحنه ها با هم بسیار خوب بود،داستان سیر خوبی رو طی می کرد و طنز داستان خصوصا جایی که وانیا تبعید شده بود به قسمت جلوگیری از ترکه ها و بعد بیدار شدنش از این خواب فوق العاده بود
گذشته از همه ی اینها در داستان به مسایل ریز روانشناسانه و تربیتی خیلی خوب اشاره شده بود
هر کس به فراخور حال و درک خودش می تونه از این تئاتر لذت ببره
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید