در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مهران اصلانی درباره نمایش خوابیدن: قبل از پرداختن به اجرا لازم به ذکره که سالن به شدت طراحی بدی داره و در
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:00:55
قبل از پرداختن به اجرا لازم به ذکره که سالن به شدت طراحی بدی داره و در تنگ ترین حالت ممکن باید نشست! و اینکه سیستم تهویه نداره و با خودتون بادبزن ببرید.
و اما اجرا، پیشاپیش اعلام می‌کنم که این برداشت منه و قطعیتی در کار نیست. من تمام کارهای افشین واعظی رو دیدم و این کار ضعیف ترین اثر این کارگردان بود، حالِ این اجرا خوب نیست، نه شیوه ی اجرایی نه نورپردازی و نه بازی ها در اکثر اوقات.
در اپیزود خیام و شکسپیر یاد اجرای مشاهیر افتادم و پرداخت مجدد به این دو شخصیت علاوه بر علاقه نویسنده تداعی گر عدم ایده بود. در اپیزود مگس ها به رغم حرف های درست و قابل تامل دیالوگ ها به سمت شعار سوق پیدا کرد. هر چه اجرا پیش رفت ریتم بهتر و تماشای آن لذت بخش تر شد.
خسته نباشید عرض میکنم خدمت تمامی عوامل گروه.
سلام به دوست عزیزم مهران اصلانی
مهران جان فکر کنم سالن رو اشتباه رفتی چون جایی که ما اجرا میکنیم دو عدد کولر گازی داره که به شدت فضای سالن رو خنک میکنه. انشالله تشریف اوردی سالنی که ما هستیم اجرارو دیدی در مورد بقیه مسائل اجرایی هم با هم گپ میزنیم. به امید دیدار🙌🏻
۲۲ خرداد ۱۴۰۲
افشین واعظی
سلام به دوست عزیزم مهران اصلانی مهران جان فکر کنم سالن رو اشتباه رفتی چون جایی که ما اجرا میکنیم دو عدد کولر گازی داره که به شدت فضای سالن رو خنک میکنه. انشالله تشریف اوردی سالنی که ما هستیم ...
کمیت مهم نیست کیفیت مهمه، چون همه داشتن با تراکت "خوابیدن" خودشون رو باد میزدن
۲۲ خرداد ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید