در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نرگس کیومرثی درباره نمایش خانه روشنی: این تئاترو به پیشنهاد یکی از دوستای تئاتریم دیدم که بسیار در پسندیدن ی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:04:09
این تئاترو به پیشنهاد یکی از دوستای تئاتریم دیدم که بسیار در پسندیدن یک اثر سختگیره . و خیلی خوشحالم که به پیشنهادش عمل کردم .
در ابتدا از متن کار میخوام بگم که چقدر منسجم بدون هیچ بیرون زدگی و باگی بود . و به درستی شخصیت پردازی شده بود و مخاطب رو تا آخر با خودش همراه می کرد . هر روایت شاخه ای بود که دور درختی میپیچید و درخت رو هر بار تنومند تر میکرد .
بازی بسیار رئال بازیگرا بدون اغراق و بزرگ نمایی بود . چقدر هماهنگ ،
سر ضرب و با تمپوی بالا بودند و لحظه ای از نقش خارج نمیشدن و چه انرژی ای روی صحنه . کیف کردم واقعا چقدر خوب بودین همتون .
و کارگردانی
من هنوز دارم فکر میکنم چطور میشه انقدر همه چیز هماهنگ شده درست و فکر شده باشه و چه جزئیات دقیقی که به درستی اجرا شده بود . میزانسن ها طوری بود که من به عنوان مخاطب
فکر میکردم همه چیز داره همون لحظه اتفاق میفته . میزانسن ها خطی و اجباری نبود کاملا متناسب با فضا و موقعیت شکل میگرفت . خیلی زیاد لذت بردم از کار واقعا دلم میخواد تمدید شه و کسایی که هنوز اجرا رو ندیدن ببینن و لذت ببرن . عاااااالی هستین
بسیار از شما ممنونیم که خانه روشنی را به تما نشستید و ممنونیماز اینکه نظرتان را با ما و همخانواده ای های تیوال به اشتراک گذاشتید. خدا رو شکر که خانه روشنی خاطره خوشی برایتان ساخت .
۰۴ مهر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید