در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال | ehsan khoshkhoo: نگاهی به فیلم همسر چایکوفسکی _{#}_عشق دیوانه وار و نافرجام دختری سر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:11:44
نگاهی به فیلم همسر چایکوفسکی
#عشق دیوانه وار و نافرجام دختری سرگشته و حیران به #موسیقی‌دان بزرگ و نابغه و عاری از عشق متعارف ؛ که این اشتیاق و میل سوزان  موجب انحراف او می گردد.
#قصه اززوایه دید دختر عاشق طبقه متوسط ایوانینا؛روایت می‌شود؛ ببیننده با درد ورنج های عشقی جنون آمیز و نادرست با بازی قدرتمند و باور پذیر و هیستریک #بازیگرزن فیلم(آلیونامیخاییلووا) همراه و سمپات می‌شود و فرجام این عشق را دنبال می‌کند.
#فیلمبرداری قدرتمند درخدمت داستان؛ فضاسازی تاریخی ؛طراحی صحنه قوی؛تصویر نگاتیو گونه باتنالیته رنگهای سرد و خاکستری ؛گرین دار؛#نورپردازی شاعرانه با شمع و چراغ های گردسوز که منجر به قاب های نقاشانه شده است؛؛ تماشاگر را به سفری خیال انگیز به قرن هیجدهم روسیه و حال و هوای آن دوران می‌برد گویی که در رمان های #داستایوفسکی سترگ در حال قدم زدن است. بازی باور پذیر و قدرتمند زن که نقش ایوانینا رابه #زیبایی هرچه تمامتر ایفانموده است و از پس این کارکتر چند وجهی و سخت برآمده است.به ویژه در بخش های که کاراکتر به# جنون ؛# دیوانگی کشیده می شود از نکات قابل توجه فیلم است؛همچنین سکانس ابتدایی فانتزی گونه آن که #چایکوفسکی آهنگساز فقید؛ازمرگ برمی‌خیزد و به کسانی که اورا دیده اند سرزنش گرانه می‌نگرد؛ودوباره به تابوت بازمی‌گردد ... دیدن ادامه ››
؛
در سکانس درخشان پایانی  فیلم؛ کارگردان به زیبایی توانسته درون پرآشوب و ملتهب زن؛ امیال جنسی سرکوب شده اورا با میزانسن های تئاتری و حرکت سیال گونه دوربین به شکل کابوس های تیره و تار  در هیبت مردانی  برهنه که انگار با حرکات و چیدمان # باله در ذهن پریشان حال زن# رقص کنان می آیند و می‌روند به قاب #دوربین بکشد؛  که این ذهنیات و اوهام اورابه جنون و دیوانگی می کشانند و در آخر  داستان؛زن در تیمارستان بستری شده و جان می سپارد.
کارگردان #سربرنیکوف نسبت به فیلم قبلی اش بنام تب پتروزوف؛؛توانسته درامی درخشان و تامل برانگیز بسازد که مخاطب را به تعمق و تامل در پیچیدگی‌های ذهن آدمی و عشق وا می دارد .
#سینما
#فیلم
#نقد فیلم
#یادداشت سینمایی
#سینمای_اروپا
#سینمای_روسیه
#همسر_چایکوفسکی

آقا خیلی کُنده😊😊 ولی در عین حال هم فیلم جالبیه...
ولی به نظرم فیلمی که نتونه بیننده‌اش رو پای خودش بنشونه و طرف از نرم‌افزار نمایش فیلم بیاد بیرون یا پخش رو نگه داره خیلی فیلم قابل پیشنهادی نیست...
۰۸ مهر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید