در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سمیه مرجانی درباره نمایش بنگاه تئاترال: دیشب این نمایش رو دیدم. شروع خلاقانه‌ای داشت و پر از آواز و رقص. بازی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:34:05
دیشب این نمایش رو دیدم. شروع خلاقانه‌ای داشت و پر از آواز و رقص. بازی بی‌نظیر آقای فتحعلی و مظفری بسیار لذت‌بخش بود و کلی کیف کردیم. و اینکه رفتار فرهاد و شیرین و پهلوان مورد پسندمون نیست و حتی منزجر کننده‌ست مخصوصا رفتار ننه حسینعلی جعفر با پهلوان چیزی ست که متاسفانه در جامعه به وفور میبینیم، در نهایت این نمایش آیینه رفتار خود ماست. من اون قسمت که بازیگران مرد نقش خانم رو بازی می‌کردند رو دوست نداشتم. همین طور دیشب یه قسمت دوبار تکرار شد که فکر میکنم دلیل آن عدم هماهنگی بود.
دیدن این نمایش رو توصیه میکنم.
سیدمحمدصادق سیادت (siyadat)
باسلام و احترام؛
از اینکه مارا تماشا کردید از شما بسیار ممنونیم.
در ابتدا باید به این موضوع تاکید کنم که برخی اتفاقات از جمله بازی مرد به جای زن یکی از سبک هایی است که در نمایش های آئینی و سنتی به وفور از آن استفاده می شود و در این نمایش نیز در چند نقش بنابر صلاحدید کارگردان از این سبک استفاده شده است.
قطعا نقد شما به اطلاع عوامل محترم گروه کارگردانی خواهد رسید و اگر اشتباهی صورت گرفته باشد بدون شک در شب‌های آتی اصلاح خواهد شد.
مجددا از شما ممنونیم./
۱۵ مهر ۱۴۰۲
سیدمحمدصادق سیادت
باسلام و احترام؛ از اینکه مارا تماشا کردید از شما بسیار ممنونیم. در ابتدا باید به این موضوع تاکید کنم که برخی اتفاقات از جمله بازی مرد به جای زن یکی از سبک هایی است که در نمایش های آئینی و ...
سلام ممنون از شما.
بله کاملا متوجه این موضوع هستم. ایرادی وارد نکردم. سلیقه من نیست.
۱۵ مهر ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید