در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نیلوفر دلجو درباره نمایش مشروطه بانو: من دیشب این کار را دیدم و قبل از دیدن این کار فکر نمی کردم 180 دقیقه ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:45:27
من دیشب این کار را دیدم و قبل از دیدن این کار فکر نمی کردم 180 دقیقه باشد حالا 180 دقیقه هیچی کار با تاخیر پخش شد و مدت استراحت میانش هم بیش از 10 دقیقه بود کار ساعت ده و پنجاه دقیقه تمام شد. حالا اگر این بی نظمی ها برای کار های 1 ساعته بود آدم می گفت ایراد نداره ولی برای کار 180 دقیقه ای موضوع فرق می کند. من هیچ موقع دوست ندارم با نقد منفی کار عوامل را خراب کنم ولی کار خیلی طولانی و خسته کننده بود به طوری که زحمات بقیه را هم هدر می داد متاسفانه توی کشور ما قبل از این که به کیفیت توجه بشه به کمیت توجه میشه. من نقد های تمام کسانی که کار را دیده بودند خوانده بودم قبل از دیدن این کار برای همین به تماشای این کار رفتم ولی آیا کسانی از بازیگری این کار مخصوصا رویا نونهالی تعریف کرده بودند بازی حمید رضا آذرنگ را توی کسوف دیده اند؟( نمی خوهم کار های خارجی مثل پاندورا و لئو و ... را وسط بیارم) البته تقصیر آنان نیست موقعی که تماشاگر کار خوب ندیده باشد این اتفاق هم می افتد. کار شروع خوبی داشت ولی پایان آن مرا یاد فیلم های هندی انداخت. بهتره کارگردانان بدانند که همان طور که شروع مهمه پایان هم مهمه. دیالوگ ها بسیار خوب بود به طوری که آدم را به آن زمان می برد.نور پردازی و طراحی صحنه و طراحی لباس و گریم و موسیقی هم خوب بود. ولی فقط خوب بود نه بیشتر. بازیگری هم خوب بود بازی رویا نونهالی بهتر بود ولی این بازی بود که رویا نونهالی در بقیه کار هایش هم داشت(یکجور). بازیگر باید حرف های متفاوت و بازی های متفاوتی داشته باشد. در کل بد نبود.
پیمان یاحقی این را خواند
نیلوفر دلجو این را دوست دارد
من فکر کنم شما سریعا بعد از دیدن این نمایش و آن عصبانبت و خستکی که به خاطر طولانی بودن و تاخیرهای بیمورد صورت گرفته است این نقد را نوشته اید و تاثیر این موارد در سطر سطر نوشته شما مشهود است .چند نکته:اول آنکه بهتر است به نقد دوستان دیگر احترام بگذارید و به خاطر این که این تاتر مورد نظر شما نبوده بقیه را متهم به کلا تاتر خوب ندیدن نکنید .
دوم آنکه هیچ گاه یک تاتر را با تاتر دیگر با موضوع متفاوت و شرایط و ... گوناگون مقایسه نکنید . شما میفرمایید دوستانی که بازی خانم نونهالی را دوست داشته اند اشتباه میکنند چون بازی آقای آذرنگ را در کسوف ندیده اند . خود لحظه ای به این کلام خود دقت کنید آیا خنده دار نیست؟ و سوم آنکه خواهش میکنم تمامی دوستان هر نقدی مینویسند چند ساعت و حتی یک روز پس از دیدن نمایش بنویسند تا جو اثر (چه خوب و چه بد )روی نقد شما اثر نگذارد. با سپاس
۲۶ اسفند ۱۳۹۰
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید