در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | م شریفیان درباره کنسرت-نمایش کلنل: درود به همه ی دوستان گرامی من واقعا درک نمیکنم عزیزانی که یک ساعت و د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:49:15
م شریفیان (u.4p4vrc)
درباره کنسرت-نمایش کلنل i
درود به همه ی دوستان گرامی
من واقعا درک نمیکنم عزیزانی که یک ساعت و ده دقیقه بعد از شروع نمایش تشریف میارن دقیقا می‌خوان چه چیز رو ببینن و اینکه چرا باید سالن اجاره ی ورود بچه ی سه ساله رو بده که بچه وحشت کنه و وسط نمایش جیغ بزنه و گریه کنه ، البته دوستانی که با تاخیر های چهل و پنجاه دقیقه و یک ساعته هم تشریف آوردن کم نبودن و حدود بیست نفری بودن که دو نفرشونم برای اجابت مزاج وسط نمایش تشریف بردن و دوباره برگشتن ، یکیشون هم وسط نمایش اصرار داشت که این فروغ ، فروغ فرخزاد هستش و خبر نداشتن که فروغ فرخزاد اون زمان پا به عرصه ی وجود نذاشته بوده ، خلاصه که امشب من برای یک نمایش بلیط تهیه کردم ولی نمایش ها دیدم
عجب صحنه های تراژیکی دیدین🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
فکر کردن سینماهای قدیم سانس بعد بمونن اولش ببینن!
۲۸ مهر ۱۴۰۲
به تمام این موارد نور موبایلها رو هم باید اضافه کرد. آدمهایی که پیامهاشون رو چک میکنن و و آنقدر مهم هستند که نمی توانند حتی 2 ساعت از گوشی خودشون غافل بشن. آدمهایی که فکر میکردن کنسرت اومدن و باید از تمام صحنه ها فیلم بگیرن. نور سبز وحشتناک لیزر دوستان در تالار وحدت هم که به جای خودش.
۱۰ آبان ۱۴۰۲
atefeh irani
به تمام این موارد نور موبایلها رو هم باید اضافه کرد. آدمهایی که پیامهاشون رو چک میکنن و و آنقدر مهم هستند که نمی توانند حتی 2 ساعت از گوشی خودشون غافل بشن. آدمهایی که فکر میکردن کنسرت اومدن و ...
بعضی وقتها فکر می کنم چه کار واجبی ممکنه فرد داشته باشه؟ فقط اعتیاد دلیلش!
۱۰ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید