در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | محمد حسین بوجار درباره نمایش تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی: اول تشکر بابت اینکه در همه جا سالن تماشاگر نشاندید و از اسراف جلوگیری
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:55:11
اول تشکر بابت اینکه در همه جا سالن تماشاگر نشاندید و از اسراف جلوگیری کردید به حدی که برای این پا و اون پا شدن هم نمیشد قدم برداشت.کل نمایش تا قبل از پرسش در مورد کشور حس و حال خوبی نداشت و همه چیز انگار زور زدن الکی بود ولی بعد از این پرسش خود من که دگر گون شدم.ای کاش این سوال اول نمایش مطرح میشد به نظر من خیلی راحت تر میشد ارتباط گرفت.چالش امشب بین آقای افشاریان و فراستی هم خالی از لطف نبود. از آقای فراستی توقع رفتاری حرفه‌ای تر داشتم.
چه اتفاقی افتاد مگر بین ایشون و فراستی؟
۰۶ آبان ۱۴۰۲
سجاد افشاریان
قربونتون اگر دوست داشتین نمایش های من چه کار خودم چه نمایش هایی که تهیه کردم رو به عنوان میهمان تشریف بیارین هیدن انتیگونه تنهایی .. و کلا اظهار نظر قطعی و غیر قطعی در مورد یک اثر با جهل ...
آقای افشاریان از لطف و توجهتون سپاسگزارم
براتون در ادامه مسیر کاری تون آرزوی موفقیت دارم.


۰۶ آبان ۱۴۰۲
امیرمسعود فدائی
محمد من کاری به هیچی ندارم ولی ما تو این مملکت، تو این زمان، تو این شرایط چه مثلاً تئاتری داریم که رویه، رویکرد و کار کردن یکی مثل سجاد افشاریان بهش آسیب بزنه واقعاً؟!
سلام و ارادت.
این که تئاتر ما نیمه تعطیله رسما، بحث دیگریه، اما به نظرم نیاز امروز تئاتر ما تولید آثار باکیفیت پرمخاطبه که خب جمع کردن و تعادل میان این دو تا کار بسیار دشواریه. این که میگم آسیب منظورم جایی که یکی از این دو تا بلنگه یا یه طرف سنگینی کنه (البته از نظر من). کار بد و ضعیف زیاده روی صحنه و کسی هم کار خاصی باهاشون نداره، اما چهره های شاخص ازشون انتظار بیشتری میره و به همین دلیل پذیرای انتقادات بیشتری هم هستند طبیعتا. اونورش میشه طرفدار داشتن، اینورش هم میشه زیر ذره بین بودن و در معرض انتقاد بودن.

۰۶ آبان ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید