در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محسن مسموعی درباره نمایش هاروی: عزیزان و علاقه‌مندان به عرصه تئاتر. بنده صریح و رک نظر خودم رو بیان می
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:53:48
عزیزان و علاقه‌مندان به عرصه تئاتر. بنده صریح و رک نظر خودم رو بیان میکنم چون نمیخوام در حق گروه های تئاتر که واقعا زحمت میکشند و حق‌شون دیده شدن هستش اجحافی صورت بپذیرد.
این نمایش رو میتونم یکی از غیر‌حرفه‌ای ترین نمایش‌هایی که در طول عمرم دیدم قرار بدم. این حد از دور بودن از بینش تئاتر برایم واقعا عجیب است!!! میزانسن ضعیف ، اکت‌های خام و ناپخته و در کنار آن اکت‌های اضافه بسیار در جهت کشدار نمودن نمایش و نابازیگرهایی که حتی توانایی بازی گرفتن از میمیک صورت خود را نداشتند!
آیا مرجعی برای نظارت در تئاتر وجود ندارد که از لحاظ کیفی آثار را قبل از اجرا تایید کند تا وقت و هزینه مخاطب به باد نرود؟!
بنده به شخصه عدم رضایت خود را در مورد هزینه پرداخت شده و زمان هدر شده ابراز می‌دارم.
من از عوامل تئاتر هستم و ترسی برای پنهان کاری ندارم شما خودت خریدار نبودی چطور حضور داشتین که بخوای نظر هم بدی!!!
بله دیروز اجرا ویژه خانواده ها بدون حضور شخص خارجی بود که شما از خانواده نبودین چون همه خریدار بودن! میشه گفت شما با یه تحقیر شدن داری میای جو تئاتر رو خراب کنی که این حرکت از پادو های بر میاد که نتونسته وارد هنر بشه و حرکت غیر هنری نشون میده
تا دیشب با کلی تعریف اومدیم بالا
امثال شما که اخلاق حرفه ای ندارن هیچ جایگاهی در تئاتر ندارن و این رفتار شما نشعت گرفته از کوچک ... دیدن ادامه ›› بودن شما .
هر نمایشی ضعف خودش رو داره بهتره نظریات خوب برای پیشرفت باشه نه برای تحقیر . چرا که همه تلاش کردن و یه نظر غیر حرفه ای هیچ وقت مهم نیست حالا شما با دوستان پادو دیگه هماهنگ کن برای نظرات منفی.همیشه پشت انسان های موفق حرف هست .
خلاصه قبل نظر می رفتی نظرات دیگه رو میخوندی که خودتو خراب نمی کردی .
بقول الووود در بهترین های ما هم کمی حسادت هست .
به امید باطن خوب و رشد عقلی
۰۸ دی ۱۴۰۲
Mitra Nozari
من از عوامل تئاتر هستم و ترسی برای پنهان کاری ندارم شما خودت خریدار نبودی چطور حضور داشتین که بخوای نظر هم بدی!!! بله دیروز اجرا ویژه خانواده ها بدون حضور شخص خارجی بود که شما از خانواده نبودین ...
با سلام خدمت سرکار خانم میترا نوذری
وقتتون بخیر
خانم نوذری ، فارغ از اینکه نظر من بعد از دیدن نمایش بسیار به آقای مسموعی در مورد تیاتر نزدیک است .
اما توجه شما رو به این نکته جلب می کنم.
که آقای مسموعی نظر ، شخصی خود را می تواند مورد نقد هر تیاتری هرچند اشتباه بیان کند . در نظر ایشون هیچگونه بی احترامی به شخصی نبود ... دیدن ادامه ›› و فقط نقد نمایش !
اما شما بصورت بی ادبیانه ایی به ایشون توهین کردین و از ایشون کوچک ، پادو .... خطاب کردین .
و این رفتار شما بسیار غیر حرفه اییست و به دور از ادب .
پویا فلاح
ممنونیم که به تماشامون نشستین و متاسفیم که باب میلتون نبوده🙏
جناب فلاح عزیز مرسی از رفتار مناسب و شایسته شما
لطفا شما به خانم نوذری تذکر دهید ، بی ادبی و فحاشی ، اثری جز خراب شدن کار گروه ندارد. و اگر ایشان رفتار حرفه ایی را بلد نیستن و با زبان غیر مودبانه صحبت می کنند برای تظاهر هم که شده ، مودب باشن تا صحبت هایشان به کار سایر اعضای گروه آسیب نرساند.
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید