در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | بهاره مکرم: و یک گله! از پردیس تئاتر شهرزاد جمعه شب برای دیدن نمایش اسفرود بی د
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:07:51
و یک گله! از پردیس تئاتر شهرزاد

جمعه شب برای دیدن نمایش اسفرود بی دم ( برای بار دوم ) رفتیم و اجرای ساعت 21:30 رو گرفته بودیم و نمایش با بیش از نیم ساعت تأخیر شروع شد که هم باعث خستگی و کلافگی ما و سایر تماشاچی ها شد، هم بازیگران .
صحنه خیلی نامرتب چیده شده بود و برای منکه دفعه دوم بود نمایش رو میدیدم ، حذف بخش هایی از نمایش برای جبران تأخیر ،ناراحت کننده بود.
زمانی هم که نمایش تمام شد تاریکی و درهایی که داشت بسته میشد بیشتر شبیه تنبیه ما برای دیر اومدن بود و نه بی برنامه بودن سالن!

این دفعه اولی نیست که در پردیس شهرزاد ما تأخیر در اجرا رو می بینیم و ایکاش کمی به وقت تماشاچی و هنر دوستان بازیگر احترام گذاشته بشه تا همه راضی باشیم!
دفعه آخر هم نخواهد بود متاسفانه...
۱۷ دی ۱۴۰۲
پردیس تئاتر شهرزاد
سلام وعرض ادب . سپاس ازدقت نظر دوستان . قبلا وچندین بار درصفحه ( نمایش اسفرود بی دم ) توضیح دادیم که متاسفانه این گروه همچون موضوع نمایش شان در بی نظمی سرآمد گروههای در حال اجرای شهرزاد هستند ...
سلام و سپاسگزارم از توجه و توضیحات شما
۲۰ دی ۱۴۰۲
بهاره مکرم
سلام و سپاسگزارم از توجه و توضیحات شما
سپاس ازشما ودقت نظرتون/ ارادت.
۲۰ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید