در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | انسانم آرزوست درباره نمایش اِسفرودِ بی دُم: سلام 1.بخاطر ترافیک 1 ربع اول نبودم. 45 دقیقه بعد رو الفاظ رکیک کم رن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:41:44
سلام
1.بخاطر ترافیک 1 ربع اول نبودم. 45 دقیقه بعد رو الفاظ رکیک کم رنگ کرد برام و شبیه ابتذال اینستاگرامی بود که عواقبش دود میشه میره تو چشم کل جامعه. چه ما که نخندیدیم چه شما که خندیدید و ساختید و گفتید.

2.بی ادبی هیچ ربطی به هنر نداره. بخصوص وقتی که حرف زشتی معنا و نتیجه زشتی هم داره. فحش دادن خودش یک اختلال روانی هست. (کتاب آسیب شناسی روانی مهدی گنجی)

3.امن ترین راه دوری ازدنیا هنراست و امن ترین راه پیوستن به آن نیز هنر است. (گوته)


4. یک ربع آخر کار اجرای خوبی داشت.

متشکر



واقعا با اون حرفای زشت باید می نوشتن زیر پونزده سال تیاتر ما نیاد
خاطرمون مکدر شد
مرسی
اه
۲۱ دی ۱۴۰۲
< نظر مورد پاسخ، در دسترس نیست >
سلام و عرض احترام



- خود بازیگر نقش خانم نوشتند که از شنیدن اون کلام مشمئز شدند. شما حالا لذت بردید به قول فروید نیاز به ریشه یابی در دوران کودکی ... دیدن ادامه ›› نداره؟

- موضوع مهمتر این هست کاری که توش سیگار می کشند و مخاطب در محیط بسته ممکن اذیت بشه. یا فحشی می دند که میشینه و بقیه خوششون نمیاد رو از قبل اعلام کنند. بخصوص وقتی توی بازبینی هم نبوده و احتمالا بعدا خلاقیت بخرج دادند و اضافه کردند.

- اگر اطلاعاتتون از نمایش مثل تسلطتون مثل روانشناسی هست که خیلی جای اعتنا نداره.


-شما که از روانشناسی اطلاع دارید می دونید 80 درصد منابع ارشد و دکترای روانشناسی رو آقای مهدی گنجی و پدرشون نوشتند. حالا اینکه چون ایرانی هستند پس بی سوادند از نظر شما خیلی جالبه. اما اینجوری نیست چون کتاب آسیب شناسی روانیشون ترجمه کتاب DSM5 هست. که احتمالا بدونید یک کتاب مشترک جهانی هست و ربطی به ایران نداره.

- برای اینکه بدونید فحاشی یک اختلال روانی هست منبع انگلیسی بخونید پس. کتاب (The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, Fifth Edition (DSM-5))


- اینی که میگید از اون آدم در موقعیت بر میومد که ابدا اون موقعیت رو نداشت. اگر هم فرضا داشت انسان در این دنیا اومده که در مقابل همین وسوسه ها صبر کنه. ترمز داشته باشه. نه اینکه هر چیزی بر اومد انجام بده. این بعد حیوانی انسان رو پر رنگ نمیکنه؟

** موضوع مهم تر اینه که یه چیزایی رو هم نزنید بهتره. این ماجرا تموم شده بود و همه هم پذیرفتند که تموم شدس. هر کسی نظرش رو داد و به هم احترام گذاشتند. اینکه اومدید و بدون اطلاع صحبتی کردید جالب نبود.

متشکر
۲۳ دی ۱۴۰۲
< نظر مورد پاسخ، در دسترس نیست >
دیر رسیدن حتی برای بازیگر نقش اصلی نمایش ها پیش میاد چون هیچ شخصی نمیتونه مشکلات غیر قابل پیش بینی رو پیش بینی کنه. مثل ایستادن قطار مترو در تونل.. این حرفتون هم مثل بقیش کودکانه بود.

- اینکه بنویسه کار بالای 21 سال به معنی فحش رکیک دادن ... دیدن ادامه ›› نیست.

- یا اینکه ما چون دیر رسیدیم دلیل رکیک حرف زدن بود؟ شبیه این حرف غیر منطقی هست که بگیم اگر کار و سالن حرفه ای بود کسی رو تو راه نمی داد.

- نظرات قبلی مردم رو برای هر نمایش می خونیم. احتمالا شما نمی دونی اصلا ماجرا چیه. چون اون اجرایی که ما دیدیم فرداش بازیگر نقش خانم هم بعدش نوشتند براشون مشمئز کننده بود. بعد هم نظرشونو پاک کردند. به این نکته تو نظر قبلی هم توجه نکردید با اینکه نظرات من رو ریز رریز می خونید خوشبختانه اونم از ابتدا که باعث افتخاره. پس این یعنی شب های دیگه این ماجرا به این پررنگی احتمالا نبوده. حالا شما چی دیدی یا شنیدی و از چه چیزی (حتی با ابراز انزجار بازیگر خانم) داری دفاع میکنی جالبه. در اجرایی که ما دیدیم شما کارو دیدید؟ همون اجرا بودی جناب قاضی؟

- هم نزدنشم یعنی واقعا حرفی برای گفتن ندارید. بقیه صحبت کردند و ماجرا حل شد وگرنه شما تا ابد تنهایی هم بزن یا حرفایی که به اصل موضوع ارتباط نداره بگید.
خنده های هیستریک هم نشونه کم آوردن در منطق هست.
-و شما خیلی هم تاتری هستید هم با روانشناسی جهانی آشنایید. بخصوص روانشناسی و نظرات پخته/
۲۴ دی ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید