در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نیما صدیقیان درباره نمایش آتی ساز: سلام از تمامی عوامل محترم تشکر میکنم.خصوصا جناب دشتی که برخورد فوق ال
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:22:16
سلام
از تمامی عوامل محترم تشکر میکنم.خصوصا جناب دشتی که برخورد فوق العاده محترمانه ای دارند.
قطعا این اثر ارزش یکبار دیدن را دارد.
البته دو ... دیدن ادامه ›› نکته منفی از دید بنده وجود داشت،یکی شباهت بسیار زیاد این نمایش با نمایش تهران پاریس تهران. هر یک از این دو اجرا به تنهایی اثری زیبا هستند،اما در صورت دیدن یکی از دو نمایش، اجرای بعدی کمی تکراری به نظر میرسد.
نکته دوم هم خنده های نابه جا، بلند و آزار دهنده برخی از تماشاچیان بود که بسیار در روند اجرا تاثیر میگذارد.بسیار تعجب میکنم که باوجود تذکر و تقاضا های فراوان، همچنان تلفن های همراه، سایلنت نمیشوند و از آن عجیب تر فیلم برداری برخی تماشاچیان از صحنه اجرا بود. نور صفحه گوشی و صداهای ایجاد شده، قطعا هم بر اجرای بازیگران و هم بر تمرکز تماشاچیان اثر گذاشته و ای کاش این فرهنگ اصلاح شود.
سپاسگزارم.
عرض ادب ، ممنون از حضورتون برای تماشای هر دو نمایش.

این شباهتی که فرمودید فکر میکنم صرفا در انتخاب "تم" یکسان در دو نمایشنامه ست ، حس میکنم در اجرا اما ، تفاوت های فراوانی بین دو اثر وجود داره.
انتخاب تم " انتقام " در نمایشنامه هایی که بناست اجرا کنم همیشه شخصا برام جذاب بوده ، احتمال اینکه در آینده اگر افتخار داشتم اثر دیگری از بنده رو هم ببینید، مجددا گونه اجرایی دیگری از همین تم رو مشاهده کنید وجود داره.

در نهایت بسیار ممنونم که نظرتون رو نوشتید
۰۷ بهمن ۱۴۰۲
سعید دشتی
عرض ادب ، ممنون از حضورتون برای تماشای هر دو نمایش. این شباهتی که فرمودید فکر میکنم صرفا در انتخاب "تم" یکسان در دو نمایشنامه ست ، حس میکنم در اجرا اما ، تفاوت های فراوانی بین دو ...
ارادت.
قطعا تفاوت های فراوانی وجود داشته.ممنونم که توضیح دادید.
پس بی صبرانه منتظر اجرای سوم هستیم.
پیروز باشید.
۰۷ بهمن ۱۴۰۲
فکر کنم ابن خنده های آزار دهنده، یه بخشی از اجراست. اخیرا مد شده، تو تئاترا یه قسمتایی از نمایش سه چهار نفر بلند و طوری که رو مغز گوش تماشاگر! بره می خندن. حتما کارگردانش فکر میکنه چه ایده نابی دارم. نکنید این کارا رو. اصلا جذاب نیست
۰۷ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید