در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | پیمان صاحبی درباره نمایش قصه قصر یخی: نمایش عالی بود دمتون گرم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:41:33
نمایش عالی بود دمتون گرم
دخترم خیلی از نمایشتون خوشش اومد به ما هم خیلی خوش گذشت انقدر خوشش اومده یه دونه از چوب دستی های خانم سرما میخواد با تشکر از گروه حرفه ای تون
۱۱ بهمن ۱۴۰۲
با سلام و عرض ادب
من به همراه پسرم هر دو نمایش شما را تماشا کردیم ، و وااااااااقعا خییییلی زیاد لذت بردیم ، نمایش ها در عین حال که بار آموزشی داشتند خیلی شاد هم بودند و ارتباط فوق‌العاده زیبای بازیگران با بچه ها بسیار خوشایند و دلنشین بود و به وضوح به بچه‌ها عشق خودشون رو منتقل میکردند که خیلی لذت بخش بود ، و کاملا مشخص بود که با عشق بازی میکنند ، من به شخصه به عنوان یک بزرگسال هم خیلی لذت بردم ، ممنونم ازتون که اینقدر برای بچه ها تلاش میکنید واقعا قابل تقدیر و ستایشه .
۲۷ بهمن ۱۴۰۲
مینا
با سلام و عرض ادب من به همراه پسرم هر دو نمایش شما را تماشا کردیم ، و وااااااااقعا خییییلی زیاد لذت بردیم ، نمایش ها در عین حال که بار آموزشی داشتند خیلی شاد هم بودند و ارتباط فوق‌العاده زیبای ...
مینا جان عزیزم ،سلام
ممنونم از کامنت پر از مهر و پر انرژیتون
ما عاشق شما تماشاچی های عزیزمون هستیم و در برابر شما عاشقانه کار میکنیم🧿🙏♥️
۰۲ اسفند ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید