در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | بهنام زینعلی درباره نمایش از نظر سیاسی بی ضرر: نظر بنده ، فقط نظر بنده است و ممکنه از دید بقیه عزیزان مثبت یا منفی با
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:58:42
نظر بنده ، فقط نظر بنده است و ممکنه از دید بقیه عزیزان مثبت یا منفی باشه.
من شب افتتاحیه این نمایش رو‌ دیدم. تاخیر زیاد در شروع که بخشی بخاطر فوتبال بود و بخشی هم بخاطر هماهنگی حضور آقای عبدی یه مقدار کسل کننده بود ولی قطعا ما هم بودیم همین تاخیر رو‌لحاظ میکردیم چون چاره ای نبود.

همیشه شب نخست ناهماهنگی هایی در اجرا ( ورود و‌خروج یا تعویض صحنه و‌عدم هماهنگی با اتاق فرمان و…) دیده میشه. در تموم کارها. خوب این نمایش هم مستثنی نبود که بنظرم طبیعیه.

از نظر بازیها میتونم بگم جناب آقاپور انقدر بانمک هستن که تقریبا هرکاری میکنند آدم لذت میبره. خانم عابدی (اگر درست گفته باشم فامیلیشون رو) بازی منسجم و‌مسلط و بامزه ای داشتند. اقای نادری بزرگوار احتمالا بخاطر بازی های عالی در کارهای گذشته سطح توقعمون رو بالا بردن برای همین من احساس کردم میتونستن در این اجرا بهتر باشن.

نمایشنامه ایده بسیار خوبی بود (اسامی ها و…) ولی چیزی که بنظرم درس بزرگی بود برای نویسندگان و کارگردانان جوان که امیدوارم ... دیدن ادامه ›› یاد گرفته باشن تواضع آقای پشت کوهی بود نسبت به نام‌ بردن نویسنده رمانی که این نمایشنامه رو ازشون به‌ نوعی اقتباس کردند. نام‌بردن از نویسنده ای جوان و‌گمنام که اصلا در سالن و‌اصلا در تهران نبود و‌احتمالا هیچوقت هم متوجه نمیشد اگر این اثر بدون اجازش نوشته و اجرا میشد اما این رفتار آقای پشت کوهی امیدوارم الگویی بشه برای متن دزدها و سارقان هنری (که صدمرتبه بنظرم بدتر و ترسناکتر از سارقان وسیله ها و اموال و‌اشیا فیزیکی هستند)
اما در مورد متن اینم بگم که بعضی صحنه ها احساس میکنم هنوز درنیومده بود چون ریتم میفتاد حالا یا ایراد از اون قسمت های نمایشنامه بود یا بازی ها. نمیتونم دقیق بگم.

کارگردانی هم که خوب تمیز، دقیق و فکرشده بود (بجز بعضی جاهای کوتاه که انگار از دست اقای پشت کوهی در رفته بود و‌ میشه گفت در جزییات بود) اما در کل کارگردانی خوبی داشت

موسیقی کار خیلی بکر بود (بجز اون قسمتی که خواننده به آوانسن اومدن و با تماشاگر بازی داشتند که بنظرم خیلی بی ربط بود)

طراحی صحنه مینیمال و دوست داشتنی بود با بهترین استفاده از اکسسوار صحنه اما ویدیوآرت ها خیلی کمک شایانی به صحنه نمیکرد یعنی اگر حذف هم بشن خیلی اتفاق مهمی نمیفته

ببخشید طولانی شد امیدوارم به بقیه دوستانی که نمایش رو‌ندیدن کمکی کرده باشم برای تصمیم گیری برای خرید بلیت.

در کل میتونم بگم یک کار بسیار خوب دیدم که برای عالی شدن یه مقدار کمی فاصله داشت. خسته نباشید به کل تیم و‌آقای پشت کوهی و‌همه و‌همه
خیلی به نکات خوبی اشاره کردید ممنونم
۲۷ بهمن ۱۴۰۲
روزبه س
خیلی به نکات خوبی اشاره کردید ممنونم
ممنون‌ از شما که حوصله کردید و‌ خوندید
۲۸ بهمن ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید