در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | احمدرضا حجارزاده درباره نمایش شکافتن کام ماهی: با عرض درود و خسته نباشید خدمت گروه اجرایی نمایش «شکافتن کام ماهی». ا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:46:19
با عرض درود و خسته نباشید خدمت گروه اجرایی نمایش «شکافتن کام ماهی».
از وقتی این نمایش را دیدم، دیگر از تماشای هیچ نمایشی لذت نمی‌برم، چون احساس می‌کنم نمایش «شکافتن ...»، درست‌ترین و کامل‌ترین نمایشی بود که یک علاقه‌مند به هنر نمایش می‌توانست روی صحنه ببیند. بی‌تعارف و اغراق باید بگویم بسیار از این اجرا لذت بردم و شگفت‌زده شدم. خیلی غیرمنتظره بود.
همه‌چیز درست و به اندازه و عالی. کم‌ترین ایرادی نمی‌توان از کار گرفت. بازی‌ها فوق‌العاده، کارگردانی شاهکار و خلاقانه، و نمایشنامه بسیار چالش‌برانگیز و تاثیرگذار.
من به دلیل تجربه مشابه‌ای که در زندگی شخصی داشتم، با این نمایش ارتباط عمیقی گرفتم و با حیرت و حسرت هر لحظه از اجرا را دنبال می‌کردم.
واقعاً تبریک می‌گم به خانم سمن قناد بابت هنر بی‌نظیرشان در کارگردانی و البته بازی خوبشان در این اجرا. البته من قبلاً هم بازی ایشان را در نمایشی به نام تن‌سایه دیده بودم و لذت برده بودم از این‌همه هنر و ظرافت در بازیگری.
روایت داستان را خیلی دوست داشتم. ایده‌های کارگردانی نمایش خیلی خوب و تحسین‌برانگیز بود. باید خداقوت و خسته نباشید گفت به بازیگران کار بابت انرژی بالا و دقت‌شان در اجرای این نقش‌های نفسگیر ...
تا ابد لذتی را که از تماشای این نمایش بردم، فراموش نخواهم کرد.
امیدوارم شاهد اجراهای بیش‌تری ... دیدن ادامه ›› به کارگردانی و بازیگری خانم سمن قناد باشیم.
در نهایت پیشنهاد می‌کنم اگر تا الان نمایش «شکافتن کام ماهی» را ندیده‌اید، لحظه‌ای تردید نکنید و خودتان را به تئاترشهر برسانید و از تماشای این نمایش فوق حرفه‌ای لذت ببرید.
بسیار ممنونم از شما جناب آقای حجارزاده‌. این شدت علاقه و مهر شما بسیار دلگرم کننده بود برای ما . زنده باد 💎🙏
۱۹ اسفند ۱۴۰۲
بابک پرهام
سپاسگزارم از دوستی‌تان امیدوارم عمری باشد و سعادتی که بار دیگر بیایید موسسه و نه برای ثبت‌نام در کارگاهی که برای گپ و گفت طولانی و بی‌واسطه دیواری.
ارادت...
انشاالله
🤲🤲🤲
۲۲ اسفند ۱۴۰۲
علی ابراهیم
جسارتا میتونم بپرسم چندتا تئاتر دیدید؟ بعد از حدود ۴۰۰ اثری که دیدم به هیچ نمایشی این گونه صفات و القاب رو نسبت ندادم و نمیدم؛ و احتمالا نخواهم داد.
دوست عزیز، اگر نام بنده را در اینترنت جست‌وجو کنید، می‌فهمید که تا امروز چند تا تئاتر دیده‌ام. بنده از سال 84 تا امروز به عنوان خبرنگار و منتقد تئاتر در حال تماشای نمایش هستم و اغلب آثاری را که طی این سال‌ها روی صحنه رفته‌اند، دیده‌ام.
ضمن این‌که آن‌چه بنده در صفحه‌ی نمایش «شکافتن کام ماهی» نوشته‌ام، نقد نیست. بلکه نظر شخصی و ابراز سلیقه‌ی بنده است. وگرنه شک نکنید که فرق نقد و نظر را می‌دانم و اگر بخواهم درباره‌ی این نمایش یا هر اثر دیگری نقد بنویسم، بی‌تردید می‌دانم باید به چه مسائل و نکته‌هایی اشاره بکنم و چگونه به تماشای یک اثر و نقد و بررسی آن بنشینم.
موفق و دل‌شاد باشید ...
۲۴ اسفند ۱۴۰۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید