در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | میلاد فراهانی درباره نمایش پس از: دیشب به تماشای این نمایش نشستم . . . اول از همه خیلی خوشحال شدم دوستا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:32:50
دیشب به تماشای این نمایش نشستم . . .
اول از همه خیلی خوشحال شدم دوستان عزیز تیوالی رو ملاقات کردم و گپ زدیم ، شب خوبی بود برام . . .
پس از . . .
در مورد نمایش چون اصلا تخصصش رو ندارم فقط دوست دارم حسی که داشتم رو به اشتراک بذارم و به نظرم بهترین توصیف رو خانوم بهروزیان عزیز داشتند که پیشنهاد میکنم حتماً نظرات ایشون رو بخونید . . .
اولین نکته ای که در مورد اجرای دیشب میتونم بگم اجرای درخشان آقای مهران مرادی هست ،‌ واقعا لذت بردم از این همه استعداد ، بازی عالی و انرژی که صرف کاراکتر نشان کردن . بازی ایشون من رو به یاد بازی درخشان واکین فینیکس در فیلم جوکر انداخت ، انقدر غرق در بازی بودن که واقعا نگران حالشون هستم . آقای مرادی خسته نباشید و دمت گرم . . . یکی از انتقادهایی که به ایشون شده بود بازی اگزجره بود ، که من ندیدم واقعاً البته ایرادهایی بود ولی قابل چشم پوشی بود
از حق نگذریم بازی آقای پیمان محسنی هم عالی و باور پذیر بود که کمتر کسی بهش اشاره کرد ، فقط بازی خانوم پهلوان به نظر من به نسبت دو کاراکتر اصلی ضعیف تر بود .
از بازی ها که بگذریم برای من نمایش متوسطی بود و نمیشه اسم شاهکار روش گذاشت ، متن خوبی داشت ولی شاید اجرا میتونست بهتر از این باشه ... دیدن ادامه ›› .
کارگردانی ، طراحی صحنه و موسیقی خوب بود .
به نظرم پرداختن به هرآنچه که در ذهن یک بیمار روانی میگذره جالب بود و هنوز هم ذهن من رو درگیر خودش کرده چرا که همه ما هم اون غول درون رو داریم و هر روز باهاش رو به رو هستیم.
خسته نباشید میگم به گروه نمایش پس از . . .