در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | امین موسوی ت درباره گردش با ریل تا ساحل |قطار گردشگری ساری|: پارک نوباغشاه ساری (بوستان ولایت) این پارک قشنگ که ورودیش مثل دروازه
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:22:30
پارک نوباغشاه ساری (بوستان ولایت)
این پارک قشنگ که ورودیش مثل دروازه قرآن شیراز است در کنار ایستگاه قطار شهر ساری است. شبیه باغ ایرانی ده ونک است.
گویند در پارک کوچک روبرویش مقبره پسران فریدون بود که ایرج،سلم و تور در آنجا دفن بودند و در زمان فتحعلی شاه قاجار این مقبره که سه گنبدان نام داشت را قاجار تخریب کرد.(طبق کتاب تاریخ دو هزار ساله ساری)
بلیط قطار تهران به ساری مبلغ صد و بیست هزار تومان است و خوبی آن این هست که شب بخوابید صبح بیدار شوید رسیدید داخل خود قطار غذاهای مناسب با قیمت کمتر از صد و پنجاه تومن دارد.
پارک ملل یا پل تجن آن هم خیلی قشنگ است. از عجایب شهر ساری این هست که کوچه هایش سطل زباله ندارد و فقط در خیابان های اصلی است و مردم زباله خود را کنار دیوار میگذارند تا شهرداری ببرد.این شهر چون بزرگراه زیاد ندارد ترافیک دارد.
حسین چیانی این را خواند
سوزان این را دوست دارد
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید