در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | روابط عمومی گروه نمایش درباره نمایش گنجشک مفرغی: هفته پایانی نمایش «گنجشک مفرغی» در تماشاخانه ایرانشهر با تمدید اجراها
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:37:59
هفته پایانی نمایش «گنجشک مفرغی» در تماشاخانه ایرانشهر
با تمدید اجراهای نمایش این اثر تا تاریخ هشتم تیرماه در این تماشاخانه اجرا خواهد شد. روز جمعه هشت تیر آخرین اجرای نمایش خواهد بود.

************

در هفته ای که گذشت علاوه بر حضور مخاطبان ارزشمند جمعی از هنرمندان به دیدن نمایش «گنجشک مفرغی» آمدند. هنرمندان «اسماعیل محرابی» و «رویا افشار» و «امیر دژاکام» و «احترام برومند» و «عباس جمالی» و «کهبد تاراج» و «امیر عدل پرور» و «بهزاد آقا جمالی» و «علیرضا دهقانی» و «ماندانا عبقری» و «فرزام دلفانی» و «مریم رادپور» و «امید خاکباز» و «محمد سلمانی» و «علی عطایی» و «سیدعباس سجادی» و « محمودرضا رحیمی» و «حسن مسافر» و نمحسن حسینی» و «مجید جعفری» و «محمود تیموری» و «کاظم نظریم و «بنفشه رشایی» و «حسین پاکدل» و «عاطفه رضوی» و «رضا صابری» و «قاسم زارع» و «سعید اسماعیلی» و «بهراد محمدی» و «دکتر محمد علی حسینیان» و «احسان فلاحت پیشه» و «یعقوب صباحی» و «عبدالجبار کاکایی» و «نیما گودرزیم و «نصرالله قادری» و «پوریا رحیمی سام» و «حامد شفیع خواه» ... دیدن ادامه ›› و «پرستو علیزاده» و «کیوان نخعی» و «بهمن صادق حسنی» و «جهانشیر یار احمدی» و «مهدی نصیری» و « مجتبی مهدی» و «مریم اکبری» و «خیرالله تقیانی پور» و «محمد درند» و «سعید صادقی» و...... به تماشای نمایش نشستند.

در هفته پایانی نمایش منتظر شما تماشاگران آگاه و فهیم هستیم.