در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | هفتمین هنر درباره نمایش خیابانخانه: اول از همه چند انتقاد سخت افزاری و نرم افزاری جهت بهبود هرچه بیشتر کار
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:55:42
اول از همه چند انتقاد سخت افزاری و نرم افزاری جهت بهبود هرچه بیشتر کار:

تاتر با تاخیر اجرا شد که این مدل تاخیرها حداقل از اهالی ادب و هنر انتظار نمی‌رود.
سالن شماره چهار مجموعه بوتیک تأتر شهرزاد را از لحاظ فنی و امنیتی بسیار ناامن دیدم. طوری که خدای ناکرده با آن همه کابل برق و مواد آتش زای در و دیوار جا دارد حتما از لحاظ ایمنی فکری به حال مجموعه شود و حداقل چند کپسول آتش‌نشانی در سالن و راهروها تعبیه گردد.
بهداشت سالن بهیچ عنوان مناسب نبود و سالن تهویه مناسبی نداشت طوری که فضای کار پر از غبارهای بزرگ بود که طبعا جا دارد مرتفع شود و آن همه غبار آلوده زیر کفش مراجعان در بین دو سانس نظافت و مرتفع گردد. پیشنهاد میکنم در صورت گرفتن خدمات از این سالن حتما با خود ماسک بهمراه داشته باشید.

و اما خود اثر :
یک نمایش انتقادی- اجتماعی جالب بود که به بحث گسترش روز افزون فقر در جامعه و بویژه معضل مسکن اشاره داشت و می‌شد رد تشبیهات ... دیدن ادامه ›› و استعارات بجایی را در نمایش گرفت!
به نظر من در انتخاب بازیگر و نوشتن دیالوگ برای آنها باید دقت بیشتری می‌شد ! برای مثال تیپ و نحوه ادبیات یک استاد دانشگاه با چیزی که من در صحنه نمایش دیدم باید متفاوت می‌بود و همین تفاوت ها و ریزه کاریها است که به اثر غنای بیشتری می‌دهد.
بازی هنرمندان اثر هم با هم متفاوت بود و طبعا در یک سطح نبودند! ولی به طور کلی نمره قبولی را می‌گیرند!
گنجاندن موسیقی زنده و مرتبط در فاصله های زمانی بین اجراها از نکات مثبت اثر محسوب می‌شود و همچنین پخش یک مصاحبه صوتی مستند که اتنخاب بسیار بجا و مناسبی بود.
در پایان باید عرض کنم از بین یک تا ده با این اثر ارزنده نمره 7 را میدهم و خوشحالم از ملاقات با این اثر ارزنده و هنرمندان خوبش و البته عوامل پشت صحنه و کارگردان جوان و خوش برخوردش. این تاتر را ببینید البته با رعایت موارد بالا از دیدنش پشیمان نخواهید شد.