در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | تیم فنی سایت: ** اطلاعیه تیم فنی ** درود بر یاران دیوار با توجه به موفقیت چشمگیر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:32:08
** اطلاعیه تیم فنی **

درود بر یاران دیوار
با توجه به موفقیت چشمگیر سایت تئاترشهر با بیش از صد هزار بازدید ماهانه و پویایی بخش دیوار، تلاش برای سودجویی و تنگ‌نظری قابل پیش‌بینی می‌نمود.
به تعداد کمی از کاربران که نشانی ایمیل ایشان از طریق فیسبوک یا وبلاگ‌هایشان در اختیار عموم یا برخی است، ‌ایمیل‌هایی با محتوای گمراه کننده‌ درباره دیوار و مسوولان سایت فرستاده شده‌است. در صورت مشاهده این‌گونه ایمیل‌ها لطفا با نشانی site@teatreshahr.com به ما اعلام فرمایید.

با سپاس
تیم فنی سایت
هر کسی که دوست دارد میتواند پلید باشد

اما فقط در حریم و افکار خودش

ولی اگر بخواهد به حق دیگران دست درازی کند و به زور بخواهد عقایدش را تحمیل کند

ان وقت باید با او برخورد شود و به هر وسیله ای ... دیدن ادامه ›› بایکوتش کرد تا آرامش و شادابی دیگران مورد اهانت قرار نگیرد.

موارد بالا در تمام جوامع قانونمند و اروپایی برای حمایت از شهروندان اجرا می شود.

یادمان باشد آزادیم که هر عقیده ای داشته باشیم اما تا جایی که دیگران را مورد آزار قرار ندهد چه از لحاظ روحی چه از لحاظ جسمی


سپاس از یاران دیوار

۱۴ خرداد ۱۳۹۱
در وبلاگ من هم همانند وبلاگ آقای ارمغان همچین کامنتی منتها با نام "نازنین" گذاشته اند!!!
و من حدس هایی میزنم که این کار چه کسی میتواند باشد!!!
من فقط از دوستان یک خواهش دارم: بین راهبران و کاربران و کلا تمامی اعضا یا خانواده دیوار تئاترشهر تفرقه ایجاد نکنید!!!
با تشکر
۱۵ خرداد ۱۳۹۱
محمد عمروابادی (mohammad)
به درخواست یکی از اعضا توضیحاتی درباره این ایمیل‌ها نوشتم که به نظرم مناسبه اینجا هم باشه:

این ایمیل‌ها و مطالبی که پای وبلاگ چند تا از بچه‌ها نوشته می‌شه کار یک نفره که می‌شناسیمش. ایمیل بعضی بچه‌ها رو از وبلاگشون، فیسبوکشون،‌ و زمان‌هایی که بچه‌ها ایمیل‌هاشون رو روی دیوار برای اطلاعرسانی می‌نویسن برداشته. نشونه‌اش این‌که یکی از بچه‌ها به ما ایمیل زد و گفت آدرسی که بهش این ایمیل اومده آدرسی نیست که باهاش عضو سایت شده و فقط گاهی روی دیوار نوشته بودتش! خیلی از بچه‌ها هم می‌شناسنش اما حق دارن فکرشون ذره‌ای سمتش نره. چون مدتی روی دیوار بود و خوب بچه‌های پاک دیوار هم مثل همه بهش اعتماد دارن و بخشی از دایره دوستی دیوار شد. احتمالا فکر می‌کنه ماهم هنوز نمی‌دونیم. بعدتر شاید دچار حسد و طمع شد... خواست یه سیستم مشابه دیوار درست کنه (که این هیچ اشکالی نداره) ره سه ساله ما رو که ... دیدن ادامه ›› بر پایه تخصص و سال‌ها تجربه کاری به نتیجه رسیده، یک شبه طی کنه و طبق عادت زشت معمول، جای تلاش برای ارایه کار قوی‌تر و رقابت سالم که مورد استقبال ماست، راه حل تخریب طرف رو پیش گرفته. با این تصور که اگر بدگویی من و تیم ما رو کنه احتمالا بچه‌های دیوار رو از اینجا نا امید و به سمت خودش می‌کشونه!

همین آدم با حساب کاربری های گوناگون تلاش کرد اینجا رو به تنش بکشه که به خوبی مدیریت و کنترل شد و الان بیش از یک ماهه فهمیده اینجا جای این بازی‌ها نیست.
از نوشته یکی از بچه‌ها که به شکل عجیبی پای متن تیم‌فنی که یک گروهه و تنها شامل من نیست، با ذکر نام من نوشته شد هم یک داستان دیگه ساخت.

از ارایه اسم این آدم فعلا معذورم به امید این‌که متوجه بشه. در این روزگار درخت *اعتماد* اندازه کافی زخمی هست،‌ نمی‌خوام یک خراش دیگه روش بیفته. مگر این‌که مجبور بشیم. امیدوارم بفهمه کار کثیف سخت نیست و از هر جانوری بر میاد. "انسان" بودن محک ماست.

اگر دیدید کمتر درباره‌اش حرف زدیم برای این بود که مساله مهمی نیست و ما واقعن زیاد بهش فکر نمی‌کنیم و مشغول مسایل مهمتری مثل خدمات آینده‌مون برای شما هستیم و از دیگرسو دوست دارم من و همکارانم جای کلام با کارمون برای شما صحبت کنیم، و شما خودتون با عملمون ما رو قضاوت کنید نه داستان‌هایی که آدم‌ها از ناآگاهی یا کوچیکی می‌گن.

به احترام درخواست شما چند تا نکته مورد ادعای این ایمیل رو توضیح می‌دم:

۱. گفته شده ما از این سایت استفاده شخصی میکنیم و یا در قبال دستمزدهای حاصله کاری نمی‌کنیم.
دو تا جواب خیلی جالب داره:

* یکی چیزی که یک بار هم اشاره شد، ما به خاطر علاقه‌مون به تئاتر و این‌که کاری در حد وظیفه برای اون انجام بدیم این سایت رو بدون هیچ دستمزد ساختیم و تمام این مدت پشتیبانی و نگهداری می‌کنیم. حتی بخشی از هزینه‌ها مانند هزینه سرور رو خودمون می‌پردازیم!

* تلاش کردیم با ایجاد بخش تبلیغات هرچند ناچیز بخشی از هزینه‌ها رو پوشش بدیم که ادامه زندگی سایت تضمین بشه، جدای این با فرض این‌که ما درآمد بسیار بالایی هم داشته باشیم، چه خوب! امیدوارم همه خدمت کنند و درآمد بالایی هم داشته باشند، این نهایت تمدنه. با افتخار در تلاشیم به اون نقطه برسیم.

۲. گفته شده از سایت داره برای منافع شخصی مانند گروه تئاتر دیوار یا آموزشگاه باران استفاده می‌شه.

* بخش تبلیغات سایت رو منظوره که خودتون دارید می‌بینید. هرکسی از خودمون گرفته تا گروه‌های تئاتر تا آموزشگاه باران که کمترین ارتباطی به ما نداره با رعایت تناسب محصول یا خدمات می‌تونن در این سایت تبلیغ کنن. خوشحال هم می‌شیم.

۳. در ایمیل یکی از اعضا رو نام بردن که در این چند روز نام من رو پای نوشته تیم فنی آوردن و مورد عتاب قرار دادن، با این متن که کسی که در تمام مدت همگام و همقدم ما بوده از دردها و زوایای پنهان می‌گوید.

* یه بار توضیح دادم، اعضای تیم فنی مشمول این جمله همگام و هم‌قدم می‌شن، اون هم خیلی بیشتر از عمر این سایت، اما بچه های معاون یا راهبری یا همیاری اعضای عزیز همین سایت هستند که خود ما برای حضور اعضا در روندها تعریفشون کردیم و بسیار هم برای ما محترم و ارزشمند و شایان قدرشناسی هستند، و به ما *با اشتیاق و لطف خودشون و بی هیچ وعده‌ای که زیر پا گذاشته شده باشه* در نظارت و همفکری برنامه‌های سایت کمک می‌کنند و هیچ فرقی با دیگران یا دلیلی برای این انتخاب جز دیدن اشتیاق و فعالیت خودشون نداشتند. این حضور به *دلایل گوناگون* همچون پایان پذیرفتن دوره به پایان می‌رسه و به دیگر اعضا فرصت داده می‌شه.
صحبت از قدرشناسی می‌شه. *قدرشناسی* این عزیزان بارها در محل های گوناگون انجام شده. **اگر جز اینه لطفا بچه‌های دیوار همینجا بگن** روی همین دیوار نام گروه راهبری پیشین درست مانند این‌بار آورده شد، پس از جشن سال روی دیوار دونه دونه اسم بچه‌هایی که در اون جشن کار کردند (مستقل از میزان حضور و تلاش هر یک) آورده شد و قدرشناسی شد، در همین متن پایانی تیم فنی دقیقا این جمله قید شده بود: "جا دارد تیم فنی سایت از تلاش‌های اعضای پیشین و اعضای کنونی گروه راهبری و گروه همیاری سایت که نقش به سزایی در بقا، پشتیبانی و پیشرفت این محیط دارند دیگربار سپاسگزاری نماید.". فکر می‌کنم این‌ها اسمش قدرشناسی باشه، مگر این‌که چیز دیگه‌ای مد نظر باشه. قدرشناسی که فقط ستاره‌ کم‌ارزشی که کنار اسم ظاهر بشه نیست.

۴. شماره‌ای که نوشته شده
شماره تئاترشهره، چیز پنهانی نیست. در صدد بوده بچه‌های دیوار رو مجاب به مزاحمت تئاترشهر کنه تا مثلا برای ما مشکل ایجاد بشه.

به هر حال کسانی هستند که از این محیط کم برداشت نکردن و حتی بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفتن، الان کارهای ناپسندی می‌کنن... مشکلی نیست، ‌می‌گذاریم به حساب ‌اشتباه، می‌دونم همه‌اش از نیت بد نیست و در آینده ممکنه متوجه اشتباه بشن...

به هرحال وقتی ما انتخاب کردیم بین بچه‌ها باشیم، روش یک سویه رو بشکنیم، به بعضی از اعضا بیشتر اعتماد کنیم، این‌ها هم بهاشه که در برابر شمار بالای کاربران باشعورمون که شایستگی‌شون از این هم بالاتره ارزشش رو داره.

سپاس بچه‌ها.
۱۶ خرداد ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید