در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | هفتمین هنر درباره نمایش مختلفیم ✽✽ برداشتِ دوم: تا اواسط این نمایش خوش ساخت با آن نمایشنامه قابل تامل اش و علیرغم تلاش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:53:37
تا اواسط این نمایش خوش ساخت با آن نمایشنامه قابل تامل اش و علیرغم تلاش قابل توجه و واقعا در خور تحسین بازیگرها، تیم گریم و انتخاب لباس، نور پردازی و جلوه های ویژه درخور، بسیار از دست آقای کارگردان نمایش عصبانی بودم!

اصلا استفاده از زبان بیگانه برای مخاطب پارسی زبان برایم قابل هضم نبود تا اینکه بلاخره دیالوگ های پارسی شروع شد و بعد هم متوجه شدم که این نمایش گویا بالانویس هم داشته که از تماشاچی ها متاسفانه دریغ شده بود! خب این مدل سهل انگاری و بی‌برنامه گی ها هم ظلم و کم لطفی به مخاطب است و هم خود اثر و زحمتی که عوامل و بویژه بازیگران روی صحنه می‌کشند!

این نمایش سیاسی اجتماعی با آن پیام ارزنده ای که سعی در انتقال آن داشت حیف بود که چنین مورد کم لطفی قرار گیرد. باور بفرمایید یکی از تماشاچی ها حین اجرای نمایش در حال بازی با موبایل بود که دیدن هم زمان این صحنه و تلاش بازیگران برایم خیلی دردناک بود.

علیرغم عدم رضایتی که به خاطر این بی‌برنامگی دارم، تنها به احترام هنرمندان اثر از گریم و نورپردازی، جلوه های ویژه گرفته تا هنرمندان بازیگر ... دیدن ادامه ›› امتیاز 3 ای را که در نظر داشتم تبدیل به 4 میکنم و به علاقه‌مندان پیشنهاد میکنم حتما بلیط را حضوری تهیه کرده و قبل از تهیه بلیط از داشتن بالانویس مطمئن شوید. با آرزوی سلامتی و پیشرفت روز افزون برای همه عوامل محترم این اثر 🌿.