در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی نیلی درباره نمایش ترانه های تِب: داستانی عبرت آموز برای خوابیدن کودکان امروز: واقعیتش اون‌قدری اعتماد به نفس ندارم که معتقد باشم مخاطب فهیم و عمیق ت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:58:56
واقعیتش اون‌قدری اعتماد به نفس ندارم که معتقد باشم مخاطب فهیم و عمیق تئاتر هستم (چون طبق صحبت‌های افتتاحیه باید بسیار باهوش و دقیق باشم تا این اثر رو درک کنم). ولی اون‌قدری به خودم و شعورم اعتماد دارم که بفهمم اثر ضعیف به چه اثری می‌گن. اثری که حتی هماهنگی بین بازیگرهایی که کار فرم انجام می‌دادن وجود نداشت. مسئله این نیست که یه تئاتری ضعیفه؛ چون هر اثری می‌تونه ضعف‌های خودش رو داشته باشه. مسئله ادعاییه که پشت اثره. اسم بردن از بزرگانی مثل بهرام بیضایی برای کسب اعتبار ادعای بزرگیه که این تئاتر حتما از پس این ادعا برنیومده و عمیقا معتقدم اون بزرگوار اگر این تئاتر رو ببینه، با کارگردان اثر هم‌نظر نیست. شاید اگر این ادعاهای قبل از نمایش و توهین به شعور مخاطب با تأخیر نیم ساعته بابت سخنرانی (!) وجود نداشت، می‌تونستم سر اجرا خودم رو بیدار نگه دارم. سر آقای بیضایی سلامت که از اسمشون می‌شه سوءاستفاده کرد و ایشون هم نباشن و نبینن که چه به سر تئاتر مملکت داره میاد.
جناب نیلی عزیز .
پیش از آنکه پاسخی بنویسم ، سری به اکانت تیوال شما نیز زدم .
اینکه بعد از حدود ۸ سال به تماشای نمایشی در شب اول اجرا نشسته اید بیش از هر چیز به ما امیدواری و انگیزه برای ادامه می دهد .
معمولا اکثریت نمایش ها در شب ا‌ول به دلایل مختلف با تاخیر شروع می شوند.
متاسفانه تنها چیزی که این روزها اهمیتی برای مخاطبان تئاتر ندارد ، نام بزرگان و‌پیشکسوتان است که اگر جز این بود روزگار تئاتر و مخاطبانش اینچنین نمی شد .
از همین رو نام استاد بهرام بیضایی تنها برای ادای احترام شاگردیست به استاد.

سپاس که آمدید و برای ما نوشتید.
محمد حسن درباغی فرد
جناب نیلی عزیز . پیش از آنکه پاسخی بنویسم ، سری به اکانت تیوال شما نیز زدم . اینکه بعد از حدود ۸ سال به تماشای نمایشی در شب اول اجرا نشسته اید بیش از هر چیز به ما امیدواری و انگیزه برای ...
آقا من این رو روی دیوار نمایش نوشتم ولی از دیده‌ها پنهان موند چون به هر دلیل کامنت‌های این نمایش در وضعیت بررسی پیش از انتشار قرار گرفته!

آقای درباغی فرد عزیز درود بر شما🌹🌹
من قصد دیدن این اجرا رو نداشتم و ندارم!
در نتیجه قرار هم نبود چیزی اینجا بنویسم!
اما از اونجایی که دیدم شما دوره افتادید تو پروفایل منتقدین اجرا و اون دوستانی که نظر ... دیدن ادامه ›› منفی نوشتن، خواستم عرض کنم پروفایل طرفداران اجرا اوضاع ناجورتری داره ها😊😊
اکثراً یا همکاری با آقای آقاخانی داشتن، یا نوشته‌هاشون منحصراً دربارهٔ کارهای آقای آقاخانی است، یا بیشتر نوشته‌هاشون دربارهٔ کارهای آقای آقاخانی است!!
خواستم عرض کنم شما که خونه‌ات شیشه‌ایه سنگ به خونه شیشه‌ای مردم نزن برادر من!!
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید