در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اکبر نصر: من شاکی‌ام از موسیقی‌ای که تمام عمرم را روی آن گذاشتم و به تمام بدبختی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:51:52
من شاکی‌ام از موسیقی‌ای که تمام عمرم را روی آن گذاشتم و به تمام بدبختی‌هایی که گفتم دچار شدم. چرا گیتار بیس نزدم؟ من از این موسیقی شاکی هستم چرا که با این همه محدودیت مواجه است و نمی‌داند از زیر فشار این همه محدودیت چگونه بلند شود. به شعر آن دست بزنید، بی‌محتوا می‌شود. یک مقدار موسیقی‌اش را جابه‌جا کنید، به ناکجاآباد می‌رود. شعر نو بیاورید، جواب نمی‌دهد و باید از ریتم‌های ترکیبی استفاده کنید. پر از محدودیت است. سنتور را با پیانو مقایسه کنید، کمانچه را با ویولن، همه‌اش محدودیت است. چون موسیقی آن محدود بوده. قرار بوده ناصرالدین شاه و 4 تا اشراف‌زاده را راضی کند.

مصاحبه سیامک آقایی با نگاه پنجشنبه و افسردگی‌های ناشی از فعالیت در فضای موسیقی ایران

http://www.khabaronline.ir/detail/244178/culture/music
البته ایشون در زمان نقد آلبوم یاد باد که در شهرکتاب برگزار شد حرفهای متفاوتی میزدند!!! اظهار نظرشون متفاوت شده ظاهراً!!!
۳۰ شهریور ۱۳۹۱
تغییر نظر مجاز هست ولی پرت و پلا گفتن متاسفانه نه، یک حرف معقول و منطقی تو این مصاحبه نیست، نمی‌دونم در چه شرایطی انجام شده واقعا، ولی تنها چیزی که هست نشون دهنده بی‌سوادی مصاحبه‌گر و مصاحبه شونده هست.

سنتور رو باید از بالا دید، خب پیانو رو از کجا باید دید؟ در استیج‌های کوچیک کسی که پیانو می‌زنه عموما پشت به مخاطب می‌شینه که نمی‌دونم چقدر بصری هست واقعا


البته در جایی‌که پیرمرد مقاله برای مایکل جکسون می‌نویسه، جوان باید توقع کنه که تیراژ کارش با مایکل جکسون مقایسه بشه، چون اصلا ... دیدن ادامه ›› نمی‌دونه موسیقی هنری جهان چی هست، در چه اشلی کار می‌شه و چطور داره پیش می‌ره. بد نیست یکی به‌ش بگه پر فروش‌ترین آلبوم سولو پیانوی جهان فقط سه و نیم میلیون نسخه فروخته که در برابر جکسون صفر محسوب میشه.
۳۰ شهریور ۱۳۹۱
جناب نصر به نظر میاد که خودتون اهل فن باشید...
شرایطی در زندگی هنری هر هنرمندی پیش میاد که در هر زمینه ی هنری هم که فعالیت کرده باشند بازهم دچار یاس و افسردگی میشوند و از بسیاری از مسایل پیرامونشون گله و شکایت میکنند. البته این تجربه آن هنرمند رو میرسونه که در اون شرایط از صحبت های حاشیه ای پرهیز کنه تا بعدها از گفته ها و کارهاش پشیمون نشه! برای مثال هم میشه در هنر ادبیات به مرحوم شاملو اشاره کرد و در هنر سینما به باران کوثری!
به نظر من این اظهار نظر تند جناب آقایی رو باید جز همین دسته صحبت ها به حساب آورد!
۰۲ مهر ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید