در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | یاشار حقگوئی: چهارمین کارگاه و نمایشگاه هنرهای ایرانی که به صنایع چوبی اختصاص دارد ب
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:19:53
چهارمین کارگاه و نمایشگاه هنرهای ایرانی که به صنایع چوبی اختصاص دارد با استقبال گسترده مخاطبان و علاقه‌مندان عصر دوشنبه اول آبان در رواق فرهنگستان هنر گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی فرهنگستان هنر، این نمایشگاه که با خلق زنده آثار هنری همراه است، معبری است برای آشنایی بیشتر مردم و علاقه‌مندان با چگونگی و مراحل ساخت آثار چوبی که در زندگی ما حضور دارند.

بنابراین گزارش آثاری که در این نمایشگاه و کارگاه به چشم می‌خورد حاصل دست هنرمندانی چون «عباس میرشریفی»، «سیدرضا موسوی»، «محمدعلی ودود»، «اسماعیل حقگوئی»، «مرتضی موحدی»، «حسین پورشیخ»، «الهام کاظم زاده»، «فرهاد رفیعی منش» و «حسن حاضرمشار» است که به ارائه و خلق آثاری چون منبت‌کاری، سازسازی، حجم و مجسمه سازی، پیکرتراشی و نقش برجسته، منبت‌کاری، معرق، منبت‌سوزنی و منبت‌معرق می‌پردازند.

این نمایشگاه تا 25 آبان‌ماه در رواق هنر به نشانی خیابان‌ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره 1552 فرهنگستان هنر پذیرای عموم علاقه‌مندان است.


دوستان خوشحال میشم تشریف بیارید
خیلی خوب میشه اگر دوستان برنامه های گالری های فرهنگستان هنر رو اینجا بیشتر اطلاع رسانی کنند. سایت فرهنگستان ک به روز نیست. ممنونم. آقای حقگویی شما خودت هم شرکت داری در نمایشگاه؟
۰۶ آبان ۱۳۹۱
شاید امروز برم ببینم
۰۸ آبان ۱۳۹۱
چقدر خوب
من حتماً برای بازدید میرم . مخصوصاً این که خودم هم معرق کارم مگه میشه نرفت .
صنایع دستی یا بهتر بگم کار دست هنرمندان ایرانی حرف نداره .
۱۶ آبان ۱۳۹۱
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید