در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | عیسی سلمانی درباره نمایش گاهی یه تلفن به خودت بزن: 1-جناب آقای پناهنده آیا شما این تئاتر را تئاتر خوبی میدونید با توجه به
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:58:10
1-جناب آقای پناهنده آیا شما این تئاتر را تئاتر خوبی میدونید با توجه به این که شما کارگردانی و بازیگری میفهمید؟
2-خانم شهره سلطانی در کارگردانی تجربه زیادی ندارند و این طبیعیست که ایشون در کارشان ضعف های فراوانی داشته باشند.
3-من هیچ وقت این نمایش رو با مرد بالشی مقایسه نمیکنم به دلایل روشنی که شما میدانید.
4-همانطور که گفتم نمایش نامه ، داستان بدی دارد چونکه شما فکر کنید شوهری بعد از ده سال و همچنین بچه دار شدن با توجه به این که او از همان زمان ازدواج همسر آینده اش رادوست نداشت یکدفه بیاید و به همسرش بگوید من تو را دوست ندارم و میخواهم یک زن دیگری بگیرم با همان لحنی که شما مستحضر هستید. (یکی نیست بیاد بگه خب این مرده که زنشو دوست نداره این همه سال تو کما بوده که نیومده به زنش بگه من تو رو دوست ندارم) این از محور داستان.
5-درباره ی بازی ها باید بگویم هنگامی که شخصیتی در داستان بد تعریف میشه بازی او به شعار تبدیل میشود همچون رامین راستاد. بازی آقای سعید کریمی خیلی مصنوعی بود و در مقابل خانم مقصودی میتوانست بهتر بازی کند.
6-چیزی که خیلی من را اذیت کرد زمان کم و داستان ... دیدن ادامه ›› بدش بود.
7-بازیگران مطرح ما همچین نمایشی را به صحنه میبرند اما بازیگران نه چندان مطرحی ، نمایشی همچون زمان لرزه را به صحنه میبرند که امیدوارم آن را دیده باشید.
8-باز هم میگویم نقاط ضعف بیشتر از نقاط قوت بودند.
چقدر نظرات ضد و نقیضی در مورد این اجرا وجود دارد . یکی دیگر از دوستان که اسمشان به خاطرم نیست و نمی دانم آقای پناهنده بودند یا نه خیلی از این اجرا تعریف کرده بودند . در هر حال چون من از این نویسنده قبلا"اجرایی ندیده بودم بلیطش را گرفتم تا به دیدنش بروم و در ضمن کارگردانی خانم شهره سلطانی را هم ببینم . چون بعد از دیدن کلی تئاتر خیلی به این موضوع اعتقاد پیدا کردم که چقدر کارگردان نقش مهمی در اجرای یک اثر دارد . فرقی هم نمیکند که در عرصه ی تئاتر باشد یا سینما . ولی فکر می کنم که درعرصه ی تئاتر واقعا"نقشش حیاتی است . جدا از اینکه وجود یک متن خوب در کنار یک کارگردان خوب اثر را دیدنی تر می کند به خصوص اگر از بازیگران به درستی کار گرفته شود تا به زیبایی نقش آفرینی کنند ، ولی یک کارگردان خوب می تواند دست کم از یک متن ضعیف هم اجرایی قابل قبول تر ارائه بدهد. اخیرا" هم به این باور رسیده ام که بسیاری از بازیکران جوان که شاید قبلا" اسمشان را هم کسی نمی دانست چقدر مستعد وعاشق کارشان هستند که با بازی های بسیار روان و دلنشینشان مخاطب را محصور اجراهایشان می کنند و از خیلی از کسانی که نامشان بسیار هم بر سر زبانهاست کارشان قابل قبولتر و زیباتر است .
۲۷ تیر ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید