در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | مارال عظیمی درباره نمایش گاهی یه تلفن به خودت بزن: مادرم میگه: هر آدمی لازمه گاهی یه تلفن به خودش بزنه (با لهجه مشهدی بخو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:54:24
مادرم میگه: هر آدمی لازمه گاهی یه تلفن به خودش بزنه (با لهجه مشهدی بخوانید)

نمایشنامه‌ای با موضوعی که بارها و بارها نزدیکمان حسش میکنیم..در طول تماشا یاد این جمله بودم: عشق و دوستی بایستی مثل چپق دو تا سر داشته باشه..آخه عشق یه سره،باعث دردسره.
دکور را خیلی دوست داشتم و همچنین نورپردازی..نور برای من حس دارد.انگار سرما و گرما را منتقل میکند.
و اما بازیها: با صدای بلند بگویم که خانمها گوی سبقت را در بازی از آقایان ربوده بودند..خانم مقصودی دوست‌داشتنی مثل همیشه روان و مسلط ظاهر شدند..خانم سلطانی عزیز هم با لهجه بسیار زیبای مشهدی،چنان ساده و بی‌غل و غش نقش خود را اجرا کردند که گاهی باورم میشد یک خدمتکار هستند.

از آقای پناهنده که امشب افتخار آشناییشان را داشتم،سپاسگزارم که با خوش‌برخوردی تمام،تاخیر نیم ساعته در شروع نمایش را کمرنگ کردند.از مدیریت ... دیدن ادامه ›› فرهنگسرای ارسباران هم خواهش میکنم برای ورود کودکان و نوزادان! قوانینی بگذارند.

شما هم این نمایش را ببینید..به خودتان گاهی تلفن کنید و به ندای درونتان گوش بسپارید.
با درود
سرکار خانم عظیمی
با سپاس فراوان که به تماشای نمایش ما نشستید.
با پوزش فراوان که با تأخیر شروع شد و علت آن نمایش قبل از اجرای ما بود که با تأخیر 30 دقیقه ای به اتمام رسوندن و در ارتباط با کودکان ما اطلاعی نداشتیم چرا که بلیط رزرو کرده بودند و ما در عمل انجام شده قرار گرفتیم. بازهم معذرت خواهی میکنیم از طرف گروه ... دیدن ادامه ›› اجرایی.
من هم از آشنایی با شما خوشحال شدم و از صبوریتون سپاسگزارم.


با سپاس































۲۹ تیر ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید