در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد رضا ایمانیان درباره نمایش یادداشتهای روزانه رویا پردیس: من هم دو شب پیش این نمایش دیدم . واقع گرایانه کار کردن زمانی معنا پ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:37:54
من هم دو شب پیش این نمایش دیدم .

واقع گرایانه کار کردن زمانی معنا پیدا می کند که ما فراموش نکنیم در هر حال ما در حال اجرای تئاتر هستیم و یک نمایش داریم به مخاطب ارائه می دهیم.
نمی توانیم به بهانه اینکه داریم زندگی طبیعی نشان می دهیم نمایش را فاقد هرگونه جذابیت سمعی و بصری تصور کنیم. خب در این صورت چه لزومی دارد ما بیام در یک سالن تئاتر با واقعیت روبرو بشیم. یک چرخی در فضای جامعه هزاران واقعیت به ما نشان می دهد.

به نظرم ریتم کند و بسیار کش دار نمایش و همچنین ضرب آهنگ یکنواخت بازی بازیگران حتی در همین مدت زمان 45 دقیقه بسیار خسته ... دیدن ادامه ›› کننده بود

بازی ها بسیار کند و تخت بود. ریتم بازیگران بسیار یکنواخت و بی رمق بودند.
ضرب آهنگ و ریتم کلی کار اصلا مناسب نبود. میزانسن بندی که خیلی کارکرد ارزشمندی نداشت. متن حرف آن چنانی نداشت و واقعا من نفهمیدم در انتها قصد از نگارش متن چی بود ؟؟؟

بازی بازیگران واقعا خوب نبود. من نمی دونم چرا به طور مداوم زوایه نگاه بازیگران روی زمین بود ؟؟

شرمندم ولی به نظرم یکی از کاراهای ضعیفی بود که در این مدت دیدم
درود بر شما.
1سوال داشتم:
اگر بخواهیم روی این قضیه که داریم نمایشی رو به مخاطب ارائه میدیم تمرکز کنیم پس چطور میشه طبیعی جلوش داد؟!
۱۴ مرداد ۱۳۹۲
بهنام عزیز من منظورم این است که حتی در زندگی طبیعی هم با لحظه هایی داریم که شاید اصلا بسیار کوچک هم باشند اما دارای درام و کنش نفس گیری هستند حتی در در فضای آرام زندگی هم می توانیم با یک دیالوگ و یا حرکت و یا فضاسازی خاصی باعث جذاب تر شدن صحنه برای تماشاگر شویم. منظورم این نیست که مداوم دنبال موقعیت های درگیری و پر از کنش باشیم اما نمی شود به بهانه اینکه من دارم یک فضای آرام واقع گرایانه به مخاطب ارائه می دم هیچ گونه جذابیت سمعی و بصری روی صحنه نداشته باشم با این توجیه که زندگی طبیعی اینگونه هست.

من به عنوان مخاطب صرف هزینه و وقت می کنم تا بیام و اثر ببینم که برای نشاندن من برای یک زمان مشخص در یک مکان مشخص زمینه جذابیت داشته باشد. وگرنه خب من این زمان می تونستم با صرف هزینه کمتر یا بیشتر در جای دیگر هم تجربه کنم پس چرا تئاتر ؟؟

چون تئاتر فارق از همه جنبه های دیگرش نمایش است و یادمان نرود نمایش باید در خودش نمایشگری داشته باشد و نمایشگری بدون جذابین معنا ندارد.
۱۵ مرداد ۱۳۹۲
ممنون از توضیحتون :)
۱۵ مرداد ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید