در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | سپیده صدفی درباره نمایش مثل آب برای شکلات: امشب کار رو دیدم. قبلا کتابش رو خونده بودم که بسیار برام دوست داشتنیه.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:28:15
امشب کار رو دیدم. قبلا کتابش رو خونده بودم که بسیار برام دوست داشتنیه. ولی با خوندن نقدهای دوستان در اینجا انتظار داشتم کار خوب از آب درنیومده باشه.
اگه شما هم کتابش رو قبلا خونده باشین، میدونین که پر از شخصیت و دیالوگ و اتفاق و ریزه کاریه. و در یک زمان اندک نمیشه اون همه رو مو به مو پیاده کرد. بنابراین این تئاتر نسخه ی فشرده ی کتابه که عملا داره اتفاقات اصلی متن رو نشون میده و این ممکنه کمی برای تماشاگری که پیشینه ی ذهنی نداره گیج کننده و ملال آور باشه.
به طور کلی از کار راضی بودم. قبول دارم ریتم کمی کند و بعضی بازی ها اغراق شده بودند. مثلا از بازی بازیگر نقش خوان(شوهر گرترودیس) اصلا خوشم نیومد و روی تون صدا درست کار نشده بود.
دو نقطه ی قوت کار از نظرم گروه موسیقی و حرکات بدن بازیگرها بود که واقعا جای تحسین داره. چنان با یک حرکت روی میز میپریدن و یا چرخ میزدن که مشخص بود تسلط کامل دارن.
البته یک عده هم از صدای رسای بازیگران به عنوان جیغ و داد یاد کرده ان، که به نظر من با وجود صدای بلند موسیقی و فضای پر تنشی که بازی ها توش شکل گرفته و همچنین با توجه به اینکه داستان در مکزیک رخ داده و کلا اسپانیایی زبان ها به صدای بلندشون معروفند، این قضیه ... دیدن ادامه ›› قابل توجیهه.
از درگیر کردن تماشاگرها هم خوشم اومد. مخصوصا از قرعه کشی برای ترشی! وقتی کار سنگین باشه، مقداری طنز و جلوه های ویژه مثل این قضیه یا عروسک ها فضا و ذهن تماشاگر رو تازه میکنه.
به بازیگران، گروه موسیقی و تمام عوامل خسته نباشید میگو و ازشون تشکر می کنم.