در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سید ضیا الدین صفویان: برنامه اجراهای سومین روز جشنواره تئاتر شهر سه شنبه 22 مرداد در سومین
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:48:48
برنامه اجراهای سومین روز جشنواره تئاتر شهر سه شنبه 22 مرداد
در سومین روز از جشنواره تئاتر شهر 15 گروه در بخش‌های کودک و نوجوان، صحنه‌ای و ویژه، خیابانی و امروز شهر نمایش‌های خود را روی صحنه می‌برند و دو گروه هم نمایشنامه‌خوانی خواهند داشت.




به گزارش روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر شهر، سومین روز جشنواره با اجرای 17 نمایش در بخش های مختلف مسابقه ای ، رقابت آثار نمایشی به نیمه راه می رسد. در تالار اندیشه نمایش ماهی رنگین‌کمان به کارگردانی اصغر فریدی ماسوله در دو سانس 30/17 و 30/19 اجرا می‌شود. نمایش شهر در دست بچه‌ها به کارگردانی ... دیدن ادامه ›› اکرم ابوالمعالی نیز در دو سانس 16 و 18 روی صحنه می‌رود.



در فرهنگسرای شفق نمایش مهمان جا‌مانده به کارگردانی نسرین خنجری و مرتضی بزرگ‌زادگان در سانس‌های 30/18 و 30/20 اجرا خواهد شد و تالار هنر در سانس 16 و 18 میزبان نمایش کارگاهان مدرسه به کارگردانی مجیدی امیری می شود. این نمایش‌های در بخش کودک و نوجوان اجرا می‌شوند



در دو سالن حوزه هنری دو نمایش در سانس 30/18 و 30/20 اجرا می شوند. در تماشاخانه مهر نمایش تجربه‌های اخیر نوشته امیررضا کوهستانی به کارگردانی مهدی سالاری و در سالن ماه نمایش گره‌ای در تاروپود یک نقش به کارگردانی مهدی حنفی روی صحنه می روند.



در خانه نمایش نمایش سعادت لرزان نوشته علیرضا نادری و به کارگردانی احسان بیات‌فر و رویا جعفری در ساعت 18 روی صحنه می‌رود. نمایش وقتی برلین شورایی می‌شود نوشته محمد یعقوبی و کارگردانی آریان رضایی نیز در دو سانس 30/19 و 30/21 مهمان فرهنگسرای ارسباران خواهد بود.



در روز سه شنبه 22 مرداد نمایش پرواز به تاریکی به نویسندگی و کارگردانی افشین هاشمی در تماشاخانه آو از ساعت 30/19 روی صحنه است. نمایش یک روز با معلول به نویسندگی و کارگردانی مرتضی مالکی‌زاده در دو سانس 30/17 و 30/18 در فرهنگسرای امید اجرا می‌شود.



فرهنگسرای شفق نیز میزبان دو نمایش پسرک بازیگوش به کارگردانی سامان خلیلیان و فقط یک آرزو به کارگردانی سکینه نصرتی در بخش خیابانی است که در دو سانس 18 و 19 اجرا می‌شوند. در همین بخش سه نمایش آموزش در خیمه به کارگردانی مجتبی دربندی، همسایه‌ها به کارگردانی فرامرز قلیچ‌خانی و نمایش ازدواج با اعمال شاقه به کارگردانی علی رحیمی به ترتیب در سانس‌های 17، 18 و 19 فرهنگسرای اندیشه اجرا می‌شوند.



در فرهنگسرای سرو نیز دو نمایشنامه نیلوفر مرداب به کارگردانی پیروز کرمی و رویش رقصان قلاب به کارگردانی مازیار ملکی در سانس‌های 19 و21 نمایشنامه‌خوانی می‌شوند.



دومین جشنواره تئاتر شهر به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تا 26 مرداد ادامه دارد
میثم خوئینی و زهره ص این را خواندند
محمد عسگری و محمد لهاک ( آقای سوبژه ) این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید