در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سید ضیا الدین صفویان درباره نمایش جشنواره تیاتر شهر ۹۲: در چهارمین روز از جشنواره تئاتر شهر نمایش های سعادت لرزان مردمان تیره
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:27:03
در چهارمین روز از جشنواره تئاتر شهر نمایش های سعادت لرزان مردمان تیره روز و سه پاس از حیات طیبه نوشته علیرضا نادری در بخش صحنه‌ای جشنواره اجرا می‌شوند.

به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر شهر ، نمایش «سعادت لرزان...» به کارگردانی احسان بیات‌فر و روجا جعفری در سانس 18 خانه نمایش به اجرا درخواهد آمد. نمایش «سه پاس از حیات طیبه» هم به کارگردانی مسعود مهرابی در دو سانس 30/17 و 30/19 مهمان تالار ماه حوزه هنری می شود.

در بخش صحنه‌ای نمایش های شبیه رهایی ورای یک نفس به کارگردانی سروناز زمانی در سانس‌های 30/19 و 30/21 در فرهنگسرای ارسباران به اجرا درمی‌آید. در تماشاخانه آو هم افشین هاشمی نمایش پرواز به تاریکی را در ساعت 30/19 کارگردانی ... دیدن ادامه ›› می‌کند.

چهارمین روز جشنواره با اجرای چهار نمایش در بخش کودک و نوجوان همراه خواهد بود. «ترگل» به کارگردانی متین حسنی‌‍پور در دو سانس 30/17 و 30/19 در فرهنگسرای اندیشه اجرا می‌شود. در فرهنگسرای بهمن در دو سانس 16 و18 نمایش «افسانه هفت گل هفت رنگ» به کارگردانی علی حسنی روی صحنه می‌رود. «رویای خاکستری» به کارگردانی آذر مبارکی نیز در فرهنگسرای شفق دو نوبت 30/18 و 30/20 اجرا می‌شود و سحر پورفرج و مجتبی خمسه در سانس‌های 16 و 18 نمایش ببعی و گرگ آشپز را در تالار هنر کارگردانی می‌کنند.


در بخش خیابانی این روز نمایش «مانکن» به کارگردانی فاطمه عرب‌کرمانی در سانس‌هاس 30/17 و 30/18 در فرهنگسرای امید به صحنه می‌رود. فرهنگسرای شفق نیز میزبان «همسایه‌ها» به کارگردانی فرامرز قلیچ‌خانی در دو سانس 18 و 19 خواهد بود. سه نمایش «پسرک بازیگوش» به کارگردانی سامان خلیلیان، «چرخ و فلک» به کارگردانی کاظم عینعلی، «فقط یک آرزو» به کارگردانی سکینه نصرتی به ترتیب در سانس‌های 16، 17 و 18 اجرا می‌شوند. در فرهنگسرای بهمن نمایش «درد زندگی» به کارگردانی احسان فلاحیان در سانس 18 و «بازگشت» به وطن به کارگردانی مرتضی ویکیلیان و پروین ملک علایی در سانس 19 میزبان علاقه مندان هنر نمایش خواهند بود. در فرهنگسرای اندیشه هم «مرد زباله‌ها» به کارگردانی فرهاد تقی‌زاده و «مترومن» به کارگردانی محمد یوسفی در سانس‌های 17 و 18 اجرا می‌شوند.

در بخش نمایشنامه‌‌خوانی هم در فرهنگسرای سرو نمایشنامه 6410 به کارگردانی محسن عظیمی در سانس 19 و دور از دسترس اطفال به کارگردانی فرشته فرشاد در سانس 21 روخوانی می‌شود.

دومین جشنواره تئاتر شهر به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تا 26 مرداد ادامه دارد
زهره ص این را خواند
مهسا صفاری پور، محمد عسگری و محمد لهاک ( آقای سوبژه ) این را دوست دارند
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید