در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | احمد مصوری درباره نمایش زن ها بوی سرب می دهند!: این نمایش رو پنجشنبه تماشا کردم. به اعتقاد من آقای چیت گران در نمای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:27:18
این نمایش رو پنجشنبه تماشا کردم.

به اعتقاد من آقای چیت گران در نمایش نامه به شرح وقایع بسنده کردن و اثری از هدف یا پیامی معین برای انتقال استنباط نمی شد.

در کارگردانی صحنه بندی به طرز ظالمانه ای ضعیف و سطحی بود. فضاسازی یکی از ضعف های مهم این نمایش بود. به نظر من محل نمایش (کافه چهارسو) و نبود طراحی صحنه برای نمایشی با سبک جنگی باورناپذیر و دوگانگی آفرین (paradoxical) بود. در چینش صندلی ها و میزهای محل استقرار تماشاگران به دامنه دید توجه نشده بود و بخش هایی از نمایش (بسته به محل استقرار) در نقطه کور قرار داشتن. جای بسی تأسف است که از موسیقی و نورپردازی غفلت شده بود که می تونستن در فضاسازی کمک شایانی ... دیدن ادامه ›› بکنن.

خانم مقصودی با بازی باورپذیر، پخته و پرتلاش و ارتباط مسلط با تماشاگران به تنهایی کاستی های بسیار این نمایش رو پوشش دادن و این نمایش رو به سطح قابل تحمل و حتی قابل قبول ارتقاء دادن.
جناب مصوری
ممنون از تقد و نظرتان
۲۶ مرداد ۱۳۹۲
سرکار خانم قهقرایی،

پیگیری نزدیک و مستمر بازخورد تماشاگران و احترام به عقاید آن ها توسط سرکار عالی قابل تقدیره.
۲۷ مرداد ۱۳۹۲
بیتا نجاتی (tina2677)
با سپاس از خانم قهقرایی که قطعاً نظرات منتشر شده در این سایت را به اطلاع کارگردان محترم می رسانندو با امید به اینکه روزی این احترام به مخاطب و شنیدن آرائ و نظرات همه مخاطبین، چه مثبت و چه منفی، در سرلوحه کار همه هنرمندان عزیز قرار بگیره.
۲۷ مرداد ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید