در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | علی شادکام درباره نمایش ننه دلاور بیرون پشت در: آقای حسین سنا پور این تئاتر شما نیست،نبینیدش. قصه گوی پرطرفدار و
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:24:50
آقای حسین سنا پور
این تئاتر شما نیست،نبینیدش.

قصه گوی پرطرفدار و پر شاگردامروز داستان نویسی ما

ای کاش شما (آنطور که میدانم و حدس نمیزنم)انقدر مدرنیستی جهان امروز را نگاه نکنید.
ای کاش شما مثل زمانی که در جوانی دست به قلم بودید و با گذشت زمان نویسنده ی پرفروش عصر ماشدید و انبوهی جوانان قصه پرداز متولد کردید ،در این همه مدت،میتوانستید جهانِ به غیر از آنچه در وحدت و تمرکز دیدگاه مدرنیستی_تان وجود دارد ... دیدن ادامه ›› را هم بنگرید.
حتما و اصلا که خرده روایت هایی در کنار هم حول موضوعی واحد میتوانند تفارق معنایی داشته باشند آنگونه که جهان به مثابه امر گسترده حاوی همه است.حتما نگاه های متفاوت به یک موضوع میتوانند در کنار هم زنده بشوند و حیات داشته باشند و قرار بر این نبوده و نیست که همه جهان و مافیها یک اسلوب را مد نظر داشته باشند و دگر را نابود کنند.که اگر اینگونه بود انسان برج بابل را نیمه کاره رها نمیکرد و به عرش خدایی میرسید و یقه خدا را هم میگرفت،آنچه که لابد فانتری همه مدرنیست هایی که جهان را از عدسی عینک خودشان (که مال بعضیشان چرک سر و رویش را بی امان گرفته)می بینند.

روایت پسا مدرن ،آنچه سجاد افشاریان ""شوالیه تئاتر امروز"" از بازخوانش متون ننه دلاور و بیرون پشت در بدست میدهد ،و از خرده قصه هایی که از درون این دو ابرمتن بیرون کشیده و به هم آشنا کرده ،در قالب تئاتر کم نظیر ی که از تابلو های زیبا(مناسب ترین صفتی که میتوانم به آن چه دیده ام نسبت دهم،مسلما و قطعا با تئاتر قصه گوی مد نظر شما منطبق نیست.

بله ،این تئاتر برای خیلی ها نیست.

ولی بهترین نمایش من یک نفر است.من یک نفر (هر کس بخواند خودش را) میتوانم در این جا از کاری که لذت برده ام تعریف تمجید و تقدیر کنم.من یک نفرم،کوچکم و صدایم به اندازه خیلی های دیگر کوتاه است.
اما من وجود دارم،من یک دگرم که با شما و استانداردی که میخواهید بسازید از مخاطبان همه رشته های هنری جدا شده است.و البته من میدانم که شاید در این دوست داشتن تنها باشم و شاید نباشم.اما صدای خودم هستم نه بیشتر.

در خصوص روایت،پیوستگی یا گسستگی،خطی یا غیر خطی،ساخت مندی به هرنوعی،و روابط عرضی و طولی به هر حدی تنها کیفیات روایت را وصف میکنند و نه عدم یا وجود آن را.

سجاد افشاریان شاعر است.و این اثر او شعری است در مرثیه بگمان جوانی که پشت در مانده،ننه،و فرزندانش و ما.

مایی که پشت در مانده ایم،و خود شما،اما میخواهید یک نفر بیاید و در"" یک پکیج آموزشی مدرنیستی عاشقانه شهری "" بگوید نه،نگران نباشید در شاید باز شود!

آقای سناپور این تئاتر شما نیست.نبینیدش