در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | گروه تئاتر و فیلم راسپینا درباره نمایش چشم اندازی از پل: دو اطلاعیه از جانب گروه راسپینا و گروه اجرایی درود بر شما و سپاس
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:59:40
دو اطلاعیه از جانب گروه راسپینا و گروه اجرایی


درود بر شما و سپاس فراوان از مهر و پشتیبانی همه شما سروران گرامی

گروه راسپینا بعد از اجرای نمایش چشم اندازی از پل و برای بهبود سطح کیفیت اجراهای خود دو اطلاعیه را به دیدگان شما دوستان ارائه میکند، که دلیل آن احترام بسیار زیادیست که گروه برای مخاطبان تئاتر و برای وقت ایشان قائل است، ... دیدن ادامه ›› از این رو:

1- گروه راسپینا از همه عزیزان تقاضا دارد نمایشنامه هایی را که دوست دارند و تشخیص میدهند نمایشنامه خوبیست و بنا به شرایط جامعه و یا سلیقه ایشان اجرای آن توسط گروه راسپینا پاسخ گوی نیاز مخاطبان تئاتر هست از طریق ایمیل گروه به ما معرفی کنند و این گونه باز هم پشتیبان ما باشند.
raspinagang@gmail.com

2- دوستان گرانقدر لطفا با پیشنهاد های خود برای بهبود سطح کیفیت اجرایی نمایش چشم اندازی از پل ما را در بهتر کردن این اثر یاری نمایند و انتقادات خود را از طریق ایمیل گروه به ما منتقل کنند.

سپاس از پشتیبانی و حمایت شما عزیزان.

گروه تئاتر و فیلم راسپینا
گروه اجرایی نمایش چشم اندازی از پل.
در ضمن یاد آور میشویم این احتمال وجود دارد که نمایش چشم اندازی از پل در آینده در یک سالن و شرایط بهتر به روی صحنه برود.
۰۴ مهر ۱۳۹۲
چه حس خوبی بهم داد این پست..سپاس :)
۰۵ مهر ۱۳۹۲
چقدر عالی . حتما" برای بار سوم به دیدنش می روم . با تشکر فراوان از گروه تئاتر و فیلم راسپینا . انتخاب درست متن و کارگردانی عالی آقای مسعود تاروردی و بازی قوی وروان تمام بازیگرانش ، یک نمایش زیبا و دلنشین را به روی صحنه آورد .
برای تمام گروه آرزوی موفقیت روزافزون دارم . سپاس
۰۵ مهر ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید