در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سینا حویزی درباره فیلم بشارت به یک شهروند هزاره‌ی سوم: دوستان اصلا فکر دیدنشم نکنین.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:44:23
دوستان اصلا فکر دیدنشم نکنین.
فیلم رو ندیدم،ولی آخه این چه نظری شما می نویسید...
به خدا اینجا فیسبوک نیست...
حرف بدون دلیل؟؟؟چرا؟
۲۰ مهر ۱۳۹۲
آقای ضیایی دغدغه فیلم انقدر در سطح باقی مونده که حرفی برای گفتن باقی نذاشته... حداقل توی سالنی که من فیلم رو دیدم می تونم بگم بالای 80 درصد تماشاگرا رو نمیتونه با خودش همراه کنه
کارگردانی خوب کریمی؟!؟! جالبه... نظر شما محترم اما این همون آدمه که غیر منتظره رو ساخته و هنوز هم بعد سه فیلم قبلش حرفی برای گفتن نداره...
اتفاقن جو اصلن اینطوری نبود که شما میگین... دغدغه مذهبی یا فرهنگی داشتن نه بده نه کسی چوب بدست بود برای کوبیدن این آثار... فیلم به لحاظ تکنیک ساخت، فیلمنامه و بازی ها ضعیف و پر از ... دیدن ادامه ›› اشکال بود.

آقای سلمانی
فیلمسازی برای کودکان ابدن راحت نیست چون الزامات و جذابیت های خاص خودش را طلب می کند، مقصود این بود که با در نظر گرفتن موضوع فیلم و مخاطبش که احتمالن(!) خردسالان نیستند شعور مخاطب در حد خردسالان در نظر گرفته شده بود؛ بد نیست که به جای از راه رسیدن و بولد کردن یه جمله به Context هم توجه نشون داده بشه!
۲۳ مهر ۱۳۹۲
خیر، ولی سه ساخته دیگه ایشون رو دیدم.


واقعن منظورم اون بود و اون دقیقن همون چیزی بود که از کانتکست برمیومد... بیرون کشیدن یه جمله از یه نظر و یه مجموعه نظر قطعن به نظری شبیه به نظر شما ختم میشه... مثه این میمونه که یه صحنه یا یه تک سکانس رو به تنهایی قضاوت کنیم :)
۲۵ مهر ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید