در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حمید اردکانی درباره فیلم به خاطر پونه: من با سکانس پایان فیلم مشکل دارم آخرین سکانس چی داشت می گفت دختره تو
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:56:36
من با سکانس پایان فیلم مشکل دارم
آخرین سکانس چی داشت می گفت
دختره تو هواپیما بود یا نه؟(خیانت کرده بود یا نه؟)
به نظرم این پایان باز نیست ، فیلم بدون پایانه
اتفاقا به نظر من پایان جالبی داشت، البته با تفسیری که من ازش کردم.
وقتی فیلم به انتها میرسه اکثر ببیندگان تو ذهنشون به صورت ناخوداگاه شروع می کنن به تحلیل و به نظر من تا حدی زیادی به پونه حق می دهند به دلیل شک‌های بی مورد شوهرش.
اما همون زمان، وقتی پرده سیاه شده و افراد شروع کردن به فکر کردن، نمایی از هواپیما دیده میشه، و اکثرا به دنبال پونه تو صندلی‌های هواپیما میگردن، و پیش خودشون فکر می کنن که دیدی پونه خیانت کرده بود و همه نظر‌ها بر میگرده و تا حدی به همسرش حق می دهند.
به نظر من می خواست نشون بده که لبه بین درست و غلط یک لحظه است، و خود شما با دیدن یه صحنه شک کردین، پس به راحتی در مورد همسر پونه قضاوت نکنید.
۱۱ آبان ۱۳۹۲
به نظرم پاسخ جالبی بود
تا حالا از این نظر بهش فکر نکرده بودم
۱۱ آذر ۱۳۹۲
حامد حسینیان برزی
اتفاقا به نظر من پایان جالبی داشت، البته با تفسیری که من ازش کردم. وقتی فیلم به انتها میرسه اکثر ببیندگان تو ذهنشون به صورت ناخوداگاه شروع می کنن به تحلیل و به نظر من تا حدی زیادی به پونه حق ...
تحلیل و تفسیر جالبی داشتی ولی پایان این فیلم خیلی روشن‌تر از اینی بود که نیاز به تحلیل پیچیده داشته باشه. من خودم ترجیح میدادم که این فیلم طبق برداشت شما تمام بشه ولی خب پونه در ثانیه آخر سکانس هواپیما خودش رو نشون میده. موضوع این فیلم اول خیانت بود و بعد شک. تفسیر خود من اینه که پیشنهاد و اصرار به خیانت ابتدا از سوی معلم مطرح شده و با مقاومت پونه مواجه میشه ولی با توجه به شکاکیت مجید و اعتیادش، همچنین قطع امید از اصلاح زندگی زناشویی پونه مجبور میشه تن بده. البته این یک برداشت خوش‌بینانه‌اس.
در کل فیلم خوبی بود. میگن فیلم خوب، فیلمیه که آدم رو به فکر فرو ببره
۱۸ فروردین
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید