در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | م معلمی درباره نمایش شکلک: سلام من تو این سایت تازه وارد هستم و برای اولین بار میخوام از این سای
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:24:41
م معلمی (petrix)
درباره نمایش شکلک i
سلام
من تو این سایت تازه وارد هستم و برای اولین بار میخوام از این سایت بلیت بخرم میشه راهنماییم کنید بعد از خرید اینترنتی از سایت چجوری باید رسید دریافت کرد؟و وقتی رسید گرفتم بلیط ها چجوری به دستم میرسه؟
وقتی خواستیم وارد سالن تئاتر بشم چی باید نشون بدیم:بلیط یا رسید؟؟؟
کلا میشه برام پروسه خرید رو توضیح بدین چون تو سایت مطلبی در مورد این مسئله پیدا نکردم
ممنون
بعد از پایان پرداخت، رسید(ها) رو نمایش میده، ازشون پرینت بگیرین و روز نمایش همراهتون باشه. همون قبل نمایش، گیشه ی تالار شمس بلیطای اصلی (که برای ورود به سالن باید دستتون باشه) رو بهتون مید، برای احتیاط رسید تیوال همراهتون ببرین.
۲۸ دی ۱۳۹۲
با سلام و درود به شما همتیوالی عزیز و تبریک جهت عضویت و ورود به جمع خانواده ی فرهنگی تیوال
بعد از خرید اینترنتی شما می تونید به لینکِ "رسیدهای من" که همیشه در گوشه ی سمت راست صفحه ی تیوالتون و در کنارِ لینکِ "خرید و تخفیف" قرار داره برید و با فشردن لینک تمام بلیطهای خریده شده توسط خودتون رو تا اون لحظه مشاهده کنید و هر بلیطی رو که خواستید با فشردن لینک "چاپ رسید" به پی دی اف تبدیل و چاپ کنید و همانطور که در تمامی برگه های خرید و بلیطهای تیوال نوشته شده، در روز نمایش 30 دقیقه زودتر در محل گیشه حضور بهم رسانید و بلیطِ اصلی نمایش رو از گیشه تحویل بگیرید. سپاس
۲۸ دی ۱۳۹۲
گروه همیاری (support)
درود بر شما
با سپاس از خانم نیلوفر و آقای بیگ محمدی که توضیحات درستی را نوشتند.

به صورت کلی در تیوال دو گونه فروش وجود دارد. بیشتر موارد به ازای خرید رسید صادر می شود که چاپ آن الزامی نیست و تنها همراه داشتن کدپیگیری رسید (که به صورت خودکار پیامک و ایمیل هم می شود) برای دریافت بلیت اصلی در روز اجرا پیش از ورود به سالن ... دیدن ادامه ›› کافی است.
گونه دوم که در بعضی نمایش ها یا دیگر برنامه‌ها روی می دهد صدور مستقیم بلیت در تیوال است، که چاپ آن الزامی است و همان چاپ برای ورود به سالن بهره برده می شود.

نمایش شکلک جزو دسته نخست و برپایه "رسید" است.
۲۹ دی ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید