در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | رها درباره pythian oratorio: بیشتر شبیه اپرا بود تا تیاتر و قصه ی خاصی نداشت. 95% تکرار یک سری جملا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:31:07
بیشتر شبیه اپرا بود تا تیاتر و قصه ی خاصی نداشت. 95% تکرار یک سری جملات بصورت شعری و شعاری بود. هماهنگی و بازیشون خوب بود ولی من اصلن از این سبک خوشم نیومد. صدای بازیگر ایرانی که ترجمه میکرد رو هم که خوب نمیشد شنید با اینکه همکف ردیف 8 بودم. معنی بسیاری از حرکات موزون رو هم واقعا درک نکردم و در آخر هم نفهمیدم هدفشون چی بود. اگر کسی متوجه شد خوشحال میشم به من هم بگه!
و اینکه اگه زمان تکرار و ترجمه کسر میشد اصل نمایش به 30 دقیقه به زور میرسید.
۰۳ بهمن ۱۳۹۲
تینا جان حرفت تناقض داره. اگه اونطور که گفتی تئاتر و پرفورمنس نوعی از هم نباشن، پس اتفاقا خیلی بی ربطه که در جشنواره تئاتر پرفورمنس ببینیم! حداقلش اینه که "باید" بدونیم آیا اجرایی که به تماشاش میریم واقعا یک تئاتره یا قراره پرفورمنس از آب در بیاد.
۰۷ بهمن ۱۳۹۲
منطورم اینه که چون عناصر تئاتر رو هم درون خودش جای داده میتونه تو این جشنواره حضور داشته باشه ودر واقع میتونه در تمامی جشنواره های هنری باشه ، این حتی عجیب نیست که شما واسه دیدن آثاری به یک گالری بری و با پرفورمنس روبه رو بشی درواقع پرفورمنس مرز بین هنرها رو تا حدی شکسته. من مخالف اینکه بدونیم پرفورمنس هست یا نه هم نیستم، کلا باید اطلاعت کاملی از نمایشها داده میشد چه نوع اجرا جه داستان و ... تا انتخابهای بهتری داشته باشیم که اینطور نبود !!!!
۰۷ بهمن ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید