در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | حمید کریمی درباره نمایش در روزهای آخر اسفند: دیشب این اجرا را دیدم واقعاً کار زیبا و فوق العاده ای بود، اما رضا یزد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:27:54
دیشب این اجرا را دیدم واقعاً کار زیبا و فوق العاده ای بود، اما رضا یزدانی حضور نداشت علی رغم این همه تبلیغ و پوستر و ... و حتی درج شدن در بلیت، متاسفانه ایران کنسرت هیچ اطلاع رسانی نکرد باز خوبه تیوال به کسانی که از اینجا خریده بودند اجازه تغییر روز را می داد به نظر من این کم فروشی هست و اصلا رفتار مودبانه و محترمانه ای نبود.
آخر نمایش هم گروه نوازندگان کارشان را برای آهنگ رضا یزدانی شروع کردند و صدای ایشون بدون حضورشان بخش می شد، فقط این احساس را بوجود میاورد که نکنه کل اجرا پلی بک بوده ؟
محمود زهره‌وند (mahmoud)
باعث تاسفه!!!
از استاد رحمانیان بعید است، از سایر عوامل توقع زیادی نیست!
کار بسیار غیر حرفه ای و غیر مسئولانه ای بوده است.
۱۲ اسفند ۱۳۹۲
درسته من هم به شدت ناراحت بودم و اینکه...هر کار کنیم اینجا ایران است و آخر حتی کار فرهنگی هم با احترام به مردم انجام نمیشود...اما واقعا از برخورد گروه پشتیبانی تیوال پس از این ماجرا راضی بودم و لذت بردم.حالا فکر نکنید من از طرف تیوال تبلیغ میکنم :D نه جدا خوشم اومد.درسته قبلش اشتباهاتی رخ داد ولی بعدش احترام به من مخاطب و وقتم بسیار رعایت شد.
۱۲ اسفند ۱۳۹۲
من هم همیشه از تیوال خرید می کنم، چون میخواستم ردیف جلو باشم و تیوال توی لیست فروش ردیف جلو را نداشت مجبور شدم از ایران کنسرت ... خرید کنم، یه عذر خواهی ساده یا اطلاع رسانی که کاری نداره
سایتی که براش فرقی نداره بلیت تئاتر میفروشه یا لپ لپ را نباید سراغش رفت، فقط پول را میگیرند و خداحافظ
تا من باشم دفعه بعد فقط از تیوال خرید کنم
۱۳ اسفند ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید