در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | شه روز درباره نمایش شکلک: سلام .اگر کسی 2 تا بلیط داشته باشه من به قیمت بالاتر حاضرم بخرم به من
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:54:54
شه روز (shirooo)
درباره نمایش شکلک i
سلام .اگر کسی 2 تا بلیط داشته باشه من به قیمت بالاتر حاضرم بخرم به من ایمیل بده shahrooz1313@gmail.com
علی اصغر شیرازیان این را دوست دارد
شما رسما بازار سیاه رو دارین رواج می دین! می دونین؟
۱۳ اسفند ۱۳۹۲
ممنون خانم آوا از اینکه جواب دادید اما متاسفانه شرایط کاری من به گونه ای که نمی تونم 1 ساعت زودتر برم دم گیشه (فراموش نکنید داخل اسفند هستیم و آخر ساله )ولی من هنوزم حاظرمبلیط با قیمت بالاتر تهیه کنم با عذر خواهی از خانم اوا تا 2 برابر قیمت
۱۴ اسفند ۱۳۹۲
خانم فیاض یه سوال: آیا گروه برنامه ای برای ارائه فیلم تئاتر شکلک به بازار داره؟ از این نظر که به تازگی فیلم تئاتر ترانه های قدیمی که در همین سالن شمس اجرا می شد توسط بتهوون عرضه شده امیدوار شدم که فیلم این کار هم ارائه بشه. به نظرم فروش خوبی خواهد داشت. بدون شک حق گروه شکلک بهره بردن از حداکثر ظرفیت های در آمد زایی برای این کاره. وقتی فیلم های سخیف و بی معنایی فروش های میلیاردی می کنند درست نیست که شکلک نهایتا خرج و دخلش رو با هم برابر کنه. امیدوارم فیلم این تئاتر هم به بازار بیاد و علاقه مندان هم با تهیه نسخه های اصلی ازش حمایت کنند.
در ضمن هیچ چیزی جای اجرای اصلی و زنده رو نمی گیره بنابراین ارائه ی فیلم تئاتر لطمه ای به فروش اون نخواهد زد. من خودم به شخصه به عنوان یادگاری از یک تئاتر خوب، این دی وی دی ها رو خریداری می کنم امیدوارم این اتفاق برای شکلک هم بیفته.
۱۴ اسفند ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید