در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پانی درباره نمایش شکلک: امشب این کار رو دیدم . بازی خانم بهرام فوق العاده بود ،هر چند حرف تکرا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 00:40:04
پانی (princesspani)
درباره نمایش شکلک i
امشب این کار رو دیدم . بازی خانم بهرام فوق العاده بود ،هر چند حرف تکراری هست ولی دلم نمی آد که ننویسم.تنها موردی که من رو رنجوند این بود که ابتدا که از پله ها بالا رفتم و وارد شدم مشکلی برام پیش اومده بود و سوال داشتم و کسی نبود که جوابگوی من باشه.از خانمی که اونجا نشسته بود پرسیدم گفتن ما اطلاعی نداریم از بوفه بپرسید! از اونجا پرسیدم و مجبور شدم برگردم دم در اصلی. اونجا آقای مرادی حضور داشتن و با من اومدن که ببینن چرا اون خانم جواب منو نداده و گفتن بریم ببینیم ، به من نشون بدین کدوم یکی از خانمها این حرف رو به شما زده. با توجه به عکس العمل آقای مرادی تصور کردم که اون خانم مسئول بوده و با وجود این جواب نداده. بعدا معلوم شد که اون خانم اونجا نمایشگاه خودش رو داره و قرار هم نبوده که جوابگوی من باشه. نمی دونم رو چه حساب آقای مرادی ایشون رو سین جیم کرد! آقای مرادی هم که رفت اون خانم اومد پیش من و گفت ما اصلا مسئول نیستیم و هیچ ربطی به نمایش نداریم ! بعد هم من به آقای مرادی پیشنهاد دوستانه دادم که این قسمت هم کسی رو بگذارید که جوابگوی مردم باشه و آقای مرادی گفتن اینجوری باید کل تهران رو بیارم اینجا ، باهوش باشید!!! و این به من برخورد. اگر امکان مالیش رو به هر دلیل ندارن می تونن مودبانه این رو بیان کنن. اینکه ایشون با اون حالت دنبال من اومدن و گفتن چرا اون خانم به شما جواب نداده و بعد معلوم شد که اون خانم اصلا ربطی به نمایش نداشتن .پس بازخواست ایشون چه معنی داشت اصولا؟ ایشون که باهوش هستن چطور همچین کاری می کنن و بعد به من که می گم یک نفر دیگر رو اینجا بگذارید که جواب مردم رو بده می فرمایند باهوش باشید! بعیده این طرز برخورد از یک کارگردان با تماشاچی که با علاقه و با کلی مشقت و هزینه و بدون وسیله خودش رو به اونجا رسونده برای دیدن نمایش ایشون!
منکه متوجه نشدم چی شد کلا!
۱۵ اسفند ۱۳۹۲
دوستان دو مقوله رو مطرح کردم. اول اینکه آقای مرادی خانمی رو برای اینکه جواب من رو درست نداده بود بازخواست کرد در حالی که اون خانم اصلا نمایشگاه خودش رو داشت و اصولا وظیفه جوابگویی به من رو نداشت. نکته دوم این بود که وقتی من به آقای مرادی گفتم کاش کسی رو برای جوابگویی به مردم اینجا می گذاشتید ایشون به من گفتن من نمی تونم کل تهران رو بیارم اینجا، باهوش باشید!! حالا من نمی دونم این حرف من چه ربطی به باهوش بودن داره، اگه امکان مالیش رو ندارید مودبانه بگید دیگه تیکه انداختن به تماشاچی معنی نداره. و اصولا اگر ایشون خودشون اینقدر باهوش هستند چرا خانمی رو که اصلا وظیفش جوابگویی به من نیست و برای نمایشگاه خودش اومده برای جواب ندادن به من باز خواست می کنه؟!
۱۵ اسفند ۱۳۹۲
بار اول هم که توضیح دادید مشخص بود ، نمی دونم چرا بعضی دوستان دیگه متوجه نشدن. در هر حال حق با شماست . گفتن باهوش باشید نه جایی داشته و نه زیبا بوده. متاسفم از این برخورد..
۱۵ اسفند ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید