در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | پوپک شغفی درباره نمایش سقراط: سلام امشب رفتم و کار را دیدم فعلاً خیلی عصبانیم برای همین کمی از اجرا
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:54:30
پوپک شغفی (shaghafi)
درباره نمایش سقراط i
سلام
امشب رفتم و کار را دیدم فعلاً خیلی عصبانیم برای همین کمی از اجرای سقراط می نویسم . دلیل عصبانیتم هم این است که بنده و همسر محترم در طبقه همکف نشستیم در ردیف 11 ولی چه نشستنی بعضی از بانوان گرامی با زدن کلیپس های گنده و یا پوش دادن موهایشان و بزرگ شدن سر محترمشان اجازه ی دیدن درست کار را ندادند. خوب خانمهای عزیز (البته نه همه) وقتی تاتر تشریف می آورید رعایت کنید به خدا همه قد بلند ندارند تازه اگر هم مثل همسر بنده قدشان بلند باشد باز هم قادر به دیدن نیستند . انقدر این طرف و اونطرف چرخیدم تا بتوانم صحنه را ببینم که نشد . ردیفم هم زیاد از صحنه فاصله نداشت کاش در بالکن نشسته بودم .
در مورد کار بازیها همانگونه که انتظار می رفت خیلی عالی بود. تمامی بازیگران سعی خود را به بهترین نحو کرده بودند که بازی خوبی نشان بدهند. طراحی صحنه خیلی عالی و فوق العاده نبود یعنی کار خاصی نشده بود ولی خوب .... و اینکه پایان کار یعنی زمان مرگ و اعدام سقراط خیلی شتاب زده بود و اونجوری که انتظار داشتم اجرا نشد . حیف. موسیقی کار هم فوق العاده بود و واقعا تاثیرگذار.سعی بر ترکیب مدرنیته و سنت را از لحاظ پوشش بازیگرها داشته است.
ولی در مجموع کارها و بازیها خیلی خوب بود.
شاید بعداً باز هم بنویسم. فعلا با این وضعیت کار را دیدن کلی شاهکار کردم.
والا نمیدونم چی بگم؟ اینکه بعضی از بانوان ما سالن تئاتر و کنسرت رو با فشن شو اشتباه گرفتن دلیلش بر من ژوشیده ست ولی شاید یه دلیلش این باشه که با افزایش بی رویه قیمت ها تئاتر و موسیقی داره به هنر طبقه مرفه (همون بورژوای سابق!) تبدیل می شه که اونم بیشتر شامل مرفهین تازه به دوران رسیده می شه که نتیجه ش می شه همچین وضعیتی که شما فرمودین!
۱۶ فروردین ۱۳۹۳
دیگه اینجوریشو ندیده بودم :|
۱۹ فروردین ۱۳۹۳
آره هانیه جون
۲۷ فروردین ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید