در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | سینا درباره نمایش دن کامیلو: از این کار بدم نیومد. اول باید بگم که این نمایش رو از بالکن و ردیف اول
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:05:26
سینا (sinasin2)
درباره نمایش دن کامیلو i
از این کار بدم نیومد. اول باید بگم که این نمایش رو از بالکن و ردیف اول دیدم. کلا دیدن از بالکن هیچ مشکلی را پیش نمیاره و میتونید از دیدن کار لذت ببرید. خب حالا یه خلاصه از داستان، چون تا الان ذکر نشده.
داستان ماجرای تقابل کشیش (سیامک صفری) یک روستا و دوچرخه ساز کمونیست (مهران احمدی) همون روستا رو نشون میده که تازگی با حمایت حزب به شهرداری انتخاب شده است! در یک کلام، سوء استفاده هر دو طرف را از جایگاه و ایدئولوژی خودشون رو، که از اون دم می زنند، را نشون میده.
کار دارای جنبه طنز است که منجر به خندیدن تماشاچی در کل اجرا می شود اما کلیت کار به نظر من حرف خاص یا جدیدی را برای گفتن ندارد.

بازیها خوب و طنازانه بود. خصوصا بازی آقایان احمدی و صفری که بار اصلی داستان بر عهده ایشان بود. کلا تنها عاملی که باعث شد دلم نیاد بگم کار رو دوست نداشتم بازیهای زیبا بود.
نورپردازی خوب بود. موسیقی حرف خاصی برای گفتن نداشت. پخش صدا خوب نبود و بلندگوها بعضی مواقع نویز زیادی داشت. گریم و لباس ها هم بد نبود اما چیز خاصی نبود. دکور هم کاملا معمولی بود.
در نهایت باید بگم از نظر من همون 9000 که دادم راضی کننده بود اما پرداخت 20000 برای این کار واقعا زیاده.
بعد ... دیدن ادامه ›› از دیدن سه کار دوباره اجرا شده شکلک، خشکسالی و دروغ و دن کامیلو دارم کم کم به این نتیجه می رسم که اینگونه نمایش های برگزیده شاید در زمان اولین اجرا خودشون خیلی قابل توجه بوده اند اما این روز تنها شاید بازیهای اونها جذاب باشه و واقعا نباید بیش از حد بزرگشون کرد.
کاملا با نظرت موافقم
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
دقیقا همین منظور من بود سینای عزیزم
چون سالن نقش تعیین کننده در قیمت بلیط رو داره در نقد اگه این جملات ذکر نشه خیلی بهتر هست از یه طرف دیگه وقتی این جمله رو عنوان میکنید برای اینکه کاربرایی که هنوز نمایش ندیدن از نقدتون استفاده کنند باید ملاک های ارزش گزاری تون بنویسید مثلا یه مثال بزنید از نمایشی که قبلا دیدید و از نظر شما ارزش 20000 تومن رو داشته
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
این رو قبول دارم که باید معیار ذکر بشه و چون این مسئله برای خودم مشخص است طبیعتا به این فکر نکردم که ملاک ها و معیار من با بقیه متفاوت است.

در مورد کیفیت سالن هم قبول دارم که حسب اون میتونه قیمت تغییر کنه. شاید بهتر باشه خوانندگان همیشه این رو در نظر داشته باشند که نه این کامنت که تمامی کامنت هایی که در اینگونه سایت ها گذاشته میشه، بر اساس نظرات فردی است. یعنی ملاک استانداری وجود ندارد که شما به اون مراجعه کنید و اون رو مرجع اندازه گیری قرار بدید. این مطلب در مورد تمامی اجزا کار از نمایشنامه گرفته تا صدا و نور و موسیقی و ... ... دیدن ادامه ›› صادق است.

جمله من هم این بود که " از نظر من همون 9000 که دادم راضی کننده بود اما پرداخت 20000 برای این کار واقعا زیاده." این جمله کاملا میگه که برداشت من شخصی است و لزوما نباید ملاک قرار گیرد.
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید