در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
با توجه به راهپیمایی مناسبتی جمعه ۳۰ شهریور در محدوده مرکز شهر، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌های هنری، تمهیدات لازم را در نظر بگیرید.
تیوال | آرش نیری درباره نمایش طوروپ طرب: نمایش طوروپ یک نمایش سنتی- آیینی با فضای طنز و کمدی است. جنس طنز این ن
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:13:22
نمایش طوروپ یک نمایش سنتی- آیینی با فضای طنز و کمدی است. جنس طنز این نمایش از نوع کاملا ایرانی و درحال و هوای کارهای مرحوم علی حاتمی با نگاهی به بازی‌های محلی، زن پوشی، نقالی و سیاه بازی شکل گرفته است. این نمایش روایتگر داستان یکی از زنان حرمسرای ناصرالدین شاه است که دسته مطربی را به جشن ملی دعوت می‌کند و در زمان برگزاری آن، سوگلی ناصرالدین شاه می‌میرد. درفضایی برزخ‌گونه، مطربانی از هفت اقلیم برنامه اجرا می‌کنند و گذشته خود را بیان می‌کنند.
مسیر روایی و داستانی دارد و حرف‌های خوبی نیز ضمن روایت داستان مطرح می‌شود و به هیچ عنوان طنز مضحک ندارد.
بازی‌های خوب، موسیقی زنده و شوخی‌های بجا و هدف‌دار از جذابیت‌های نمایش است.
اجرای نمایش‌های ایرانی و سنتی در حال و هوای شاد به مراتب از اجرای نمایش‌های غربی مشکل‌تر است. پس به پاس زحمات این گروه کاری پیشنهاد می‌کنم که این نمایش را ببینید.
آرش جان ، نمی دونم نمایش " مم و زین " تو سنگلج رو دیدی یا نه ؟ اون هم یک نمایش داستانی موزیکال ، روائی ، شهرفرنگ گونه ، که هم خیمه شب بازی و هم عروسک گردانی و ... داره و یک کار خیلی خوبی ؛ اگه ندیدی برو ببین مطمئنم خوشت میاد ... 
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
مرسی علیرضا جان ... حتماً میرم.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
ممنون آرش جان ... البته دقیقا فردا جمعه بعد از چند بار تمدید آخرین اجراش هست ؛ امیدوارم بتونی برسی بری ببینی و یک نقد خوب بنویسی ...
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید