در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | آرش: سلام بر همه اهالی تیوال آشنایی من با تیوال، با دیدن آگهی نمایش با من
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:18:12
سلام بر همه اهالی تیوال
آشنایی من با تیوال، با دیدن آگهی نمایش با من بستنی می خوری در سایت فرهنگسرای نیاوران آغاز شد و تا کنون بلیت اپراهای حافظ و مولوی رو از تیوال تهیه کردم.
واقعا سایت خوبیه؛ با هوشمندی طراحی شده و امکانات مفیدی در اختیار کاربرانش میذاره. از این بابت از تیمی که این سایت رو راه اندازی کرده و اداره می کند، تشکر می کنم. در مدت کاربری تیوال، برای بهبود آن چند پیشنهاد به نظرم رسید که در این نوشته با شما در میان میذارم.
این پیشنهادها رو به صورت گزینه‌ای هم ثبت می کنم تا امکان رای دادن به آنها فراهم باشه. هم چنین خواهش می کنم هر یک از دوستان که پیشنهاد دیگری به نظرشان می رسد، در نظرات این نوشته ثبت کنند تا به گزینه‌ها افزوده شود.

- برای رسیدن به آن چه در پِیَش هستیم، قابلیت گروه‌بندی و فیلتر کردن موارد به شکل مناسبی در نظر گرفته شده است؛ اما جای خالی امکان جستجو برای این کار شدیدا احساس می شود. مطمئنا افزودن چنین قابلیتی برای تیمی که این سایت را طراحی کرده اند، بسیار ساده است و امیدوارم این امکان به شکلی در خور ... دیدن ادامه ›› تیوال (با قابلیت جستجو در فیلدهای مختلف و سایر موارد کاربردی در جستجو)، ایجاد شود؛

- چندی پیش در برگه اپرای حافظ، در نوشته ای از دوستان تیوالی برای دسترسی به متن اپرا راهنمایی خواستم. یکی از دوستان علاقه‌مند و ارجمند، لطف کرده و بروشور اسکن شده اپرا را برای من و چندین نفر دیگر در طی چند روز ایمیل کردند. سپس یکی دیگر از دوستان گرامی، این فایل را در سایتی به اشتراک گذاشته و لینک آن را اطلاع رسانی کردند.
این نیاز و این همکاری صمیمانه، باعث شد به این فکر بیفتم که چنین کاری را به همگی دوستان تیوالی پیشنهاد دهم تا در تیوال نهادینه شود؛ اما راه بهتری که با سرعت و کیفیت بیشتر این نیاز را برآورده می کند این است که دست‌اندرکاران تیوال با همکاری مسئولین اجرایی آثار موجود در سایت، نسبت به تهیه و ارائه فایل های این چنینی، در برگه هر اثر و در کنار دیگر فایل ها، اقدام نمایند؛

- از ویژگی های خوب این سایت، امکان تعیین زمینه (تئاتر، شعر و ادبیات و ...) و دسته (گفت‌و‌گو، پیشنهاد و نقد و ...) های گوناگون برای هر نوشته است. تصور کنید اگر بتوان برای یک نوشته بیش از یک زمینه یا دسته انتخاب شود، چقدر مفید خواهد بود.

در پایان به این نکته اشاره کنم که این پیشنهادها به طور کل در مورد سایت تیوال و برای همه زمینه ها مطرح می شود.
با سپاس
›› تا ۴ پاسخ




دوستان دو پیشنهاد دیگر:

- هنگامی که در حال مطالعه نوشته کاربران درباره یک اثر بودم، به نوشته ای برخوردم که یک تازه وارد از دیگران برای آشنایی با تیوال و امکاناتش راهنمایی خواسته بود. دو سه نظر برای اون نوشته گذاشته بودن که مضمون آنها این بود که یه گشتی بزن؛ چند بار که گم شدی، راه رو پیدا میکنی.
پس از این مواجه، تو سایت دنبال راهنما گشتم. تنها چیزی که شبیه راهنما بود، چند جمله در صفحه قوانین سایت بود که لینکش تو برخی صفحات هست. جدا برای چنین سایتی عجیبه که راهنمای کامل و در دسترسی نداره. حتی می تونه بخش پرسش های متداول هم داشته باشه.

- این پیشنهاد بالا رو ... دیدن ادامه ›› میخواستم با ویرایش متن اصلی، ثبت کنم و به گزینه ها هم اضافه کنم؛ اما چون قابلیت ویرایش گزینه ها وجود نداره، ناچار در این نظر نوشتم.
بنابراین لطفا امکان ویرایش گزینه ها نیز ایجاد شود.

دوستان چون دو پیشنهاد اخیر در گزینه ها وجود ندارن، هر کس با اینها موافقه، لطفا از امکانات دیگر سایت روی این نوشته (مانند نظر یا دوست دارم)، برای اعلام موافقت استفاده نماید.
سپاس
۱۵ خرداد ۱۳۹۳
ممنون از توجه دوستان. نظرات خوبی ثبت شده؛ به خصوص ارسال عکس خانم ثانی و موارد سوم و چهارم خانم کهن‌دل، به نظرم خیلی مفیدند.

سرکار خانم‌ها ثانی و کهن‌دل
منظور شما از ارسال و پست کردن عکس را این گونه متوجه شدم که بتوان برای یک نوشته یا نظرات آن، عکس بارگذاری کرد. همین طوره؟
سپاس
۱۶ خرداد ۱۳۹۳
درود آقای آرش گرامی و سپاس از کار خوب ِ شما
بله منظورمن ارسال عکس با فرمت jpeg و سایر هست نه فقط با لینک
و بیشتر برای پست اصلی نه الزاما برای نظرات ...:)
۱۶ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید