در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال | نیما کریمی درباره نمایش نویسنده مرده است: دوستان من واسه نمایش های این سالن یه پیشنهاد دارم و امیدوارم بقیه دوست
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:34:32
دوستان من واسه نمایش های این سالن یه پیشنهاد دارم و امیدوارم بقیه دوستان هم استقبال کنن.
و خودم هم شروع کننده اش میشم :

من روز دوشنبه 2تیر با یکی از دوستان به دیدن این نمایش میرم و وسیله هم دارم ، مسیرم هم از اتوبان شهید محلاتی و امام علی ( پیروزی ، دماوند، سبلان، رسالت و ... به بالا ) و اتوبان ارتش و تالار شمسه . میتونم سه نفر از دوستان را هم در این مسیر پیک اپ کنم و البته مسیر برگشت هم احتمالا همین مسیره .
karimii at gmail dot com

شاد باشید
بارک الله ! پس هنوز انسان هایی از این دست در دنیا وجود دارند همواره پیروز وموفق باشید
۲۱ خرداد ۱۳۹۳
خوشحالم که توسط سایر دوستان استقبال شد و امیدوارم این روح همکاری و کمک همواره ادامه داشته باشه و نشون بدیم هنوز این دست ها وجود داره :))) ( همون دست ها که خانم نیکی میگفت منکه هنوز نفهمیدم کدوم دست را میگه :)))) )

البته فکر کنم روز دوم تیر ، ماشین دربستیای جلوی سالن منتظرند منو ببینن ! فکر کنم دیگه امنیت جانی نداشته باشم ... دیدن ادامه ›› :)))))

همچنین اگه همیاری عزیز هم یه گزینه سایر به دسته بندی ها اضافه کنه بحث هایی اینچنین و حتی بلیط های دوستان نیز در اون قسمت مطرح بشه عالی میشه ...
۲۲ خرداد ۱۳۹۳
اقا داریم حرکت میکنیم ! نبووود :)))
۰۲ تیر ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید