در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | محمد امینی درباره نمایش تانگوی تخم مرغ داغ: مشکوکم! اما چرا مشکوکم ؟! شب چهارم اجرا این نمایش رو دیدم و بر خلاف
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:40:26
مشکوکم!
اما چرا مشکوکم ؟!
شب چهارم اجرا این نمایش رو دیدم و بر خلاف نظر خیلی از دوستان به نظرم نمایش قابل قبولی اومد که میشه نقدش کرد و خوبی و ها بدی های نمایش رو در کنار هم دید و در موردش صحبت کرد. شاید با نقد های تندی این که این نمایش از این طرف و اون طرف گرفت خیلی ها عطای دیدن رو به لقایش بخشیدند تا این که ، ... نمایش توقیف شد اون هم از طرف قوه قضائیه و نه وزارت ارشاد! و به یکباره ساعت 5 سرخط خبرها شبکه.... اعلام کرد که نمایش تانگوی تخم مرغ داغ توقیف شد و تو فیسبوک صفه ای درست شد جهت رفع توقیف از نمایش. و دوباره خبر مهم : با تلاش شبانه روزی نمایش ... رفع توقیف شد! شاید این بازی ها هیچ ربطی به کم شدن فروش نداشته باشه و شاید واقعا توقیف شده باشه ولی تمام این شرایط باعث پرفروش شدن نمایش و دوباره پر شدن سالن شد.
مع الوصف نه خصومتی هست و نه بدبینی فقط همیجوری یهو مشکوک شدم !!
من هم دوست دارم که همیشه روی دیگری از سکه را نیز بجوییم (و ببینیم)؛ اما به نظرم در این مورد (و علیرغم اینکه من خودم از نمایش خوشم نیامد که علتش را قبلاً نوشته‏ام) فکر می‏کنم این تئوری درست نباشد. دلیلم اینه که احتمالاً در صورت چنین تمایلی، می‏بایست این کار کمی زودتر انجام می‏شد نه در شبهای پایانی.
۲۱ خرداد ۱۳۹۳
جناب صادقی عزیز تبعیضی در کار نیست. برخورد دوگانه ای در کار نیست. اصول حاکمیت در برخورد با آثار نمایشی همیشه یکسان و بر اساس یک اصل بوده. اون هایی که این اصل رو پذیرفتند حق کار کردن دارند و باقی باید کنار بایستند. من که به شخصه کار رو دوست داشتم و گرچه اندک انتقاداتی در موردش داشتم ولی به واقع از کار لذت بردم. الان هم واقعا از بازگشت این نمایش خوشحالم.

خانم طهماسبی عزیز، ذات فضای مجازی همین بحث ها رو در پی داره. متاسفانه اون چیزی که هیچ وقت پایان نداره حرف و کلامه!
۲۱ خرداد ۱۳۹۳
بعد از شنیدن این اخبار دقیقا همین گونه شبهات به فکر من هم رسید...
۲۲ خرداد ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید